Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz GLK 220 CDI BlueEfficiency (Manual / 6 Marshe) RWD [2009-2012]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 220 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga shtatori 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shërben si hyrja manuale diesel në treg, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail. Motori prodhon 170 KF / 168 hp / 125 kW në 3200 – 4800 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 6 marshe, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 202 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1715 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 220 CDI
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Manual me 6 marshe
Cmimi Fillestar:€38,500
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:400 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me 2 turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:170 KF / 168 hp / 125 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:7.2 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.2-6.2 L/100km
Konsumi në qytet:8.8-10.6 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.7 s
0-100 km/h:8.8 s
0-160 km/h:26.2 s
0-200 km/h:164.9 s
Shpejtësia maksimale:202 km/h
Pesha bosh:1715 kg
Pesha maksimale:2385 kg
Gjatësia:4525 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1689 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
85%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 220 CDI (2010) vlerësohet nga ekspertët për efikasitetin shumë të mirë të karburantit (7.2 L/100km) dhe torkun e shkëlqyer (400 Nm) që ofron motori OM651 me dy turbo. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit dhe komoditetin e ngarjes. Dobësitë kryesore janë dizajni i brendshëm i datuar (para facelift) dhe transmisioni manual që nuk është i preferuari në këtë klasë. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik (veçanërisht në modelet e hershme), probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain) dhe defekte elektrike të sistemit.

Top