Mercedes-Benz GLK 220 CDI 7G-Tronic i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga shtatori 2009 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shquhet për kombinimin e motorit diesel me transmisionin automatik, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail. Motori prodhon 170 KF / 168 hp / 125 kW në 3200 – 4800 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 200 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1735 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 220 CDI 7G-Tronic |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €40,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 400 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 170 KF / 168 hp / 125 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 7.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.6-6.7 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9-10.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 6 s |
| 0-100 km/h: | 9.0 s |
| 0-160 km/h: | 27.6 s |
| 0-200 km/h: | 2262.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 200 km/h |
| Pesha bosh: | 1735 kg |
| Pesha maksimale: | 2405 kg |
| Gjatësia: | 4525 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1689 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
85%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 220 CDI 7G-Tronic (2010) vlerësohet nga ekspertët për efikasitetin e mirë të karburantit (7.5 L/100km), torkun e shkëlqyer (400 Nm) që ofron motori OM651 me dy turbo dhe komoditetin e lartë të ngarjes falë transmisionit automatik 7G-Tronic. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik (veçanërisht në modelet e hershme), probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain) dhe defekte elektrike.