Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2010 Mercedes-Benz GLK 200 CDI BlueEfficiency (Manual / 6 Marshe) RWD [2009-2012]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 200 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga shtatori 2010 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shërben si hyrja manuale diesel në treg, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe Common Rail. Motori prodhon 143 KF / 141 hp / 105 kW në 3200 xhiro të motorrit dhe 350 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 6 marshe, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 190 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1715 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 200 CDI
Viti i Prodhimit:2010
Transmisioni:Manual me 6 marshe
Cmimi Fillestar:€35,000
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:350 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:143 KF / 141 hp / 105 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:6.9 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5-6 L/100km
Konsumi në qytet:8.4-10.1 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:6.8 s
0-100 km/h:10.5 s
0-160 km/h:34.4 s
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:190 km/h
Pesha bosh:1715 kg
Pesha maksimale:2385 kg
Gjatësia:4525 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1689 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
80%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 200 CDI (2010) vlerësohet nga ekspertët për efikasitetin shumë të mirë të karburantit (6.9 L/100km) dhe torkun e mirë (350 Nm) që e bëjnë të përshtatshëm për ngarjen e përditshme. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit dhe komoditetin e ngarjes. Dobësitë kryesore janë performanca e dobët e akselerimit (10.5s 0-100 km/h), dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe transmisioni manual që nuk është i preferuari në këtë klasë. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik (veçanërisht në modelet e hershme) dhe probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain).

Top