Mercedes-Benz GLK 200 CDI i vitit 2010, i ofruar në Evropë nga shtatori 2010 deri në prill 2011 (X204 Phase-I), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shërben si hyrja manuale diesel në treg, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme dhe Common Rail. Motori prodhon 143 KF / 141 hp / 105 kW në 3200 xhiro të motorrit dhe 350 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 6 marshe, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 190 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4525 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1689 mm dhe peshon 1715 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 200 CDI |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2010 |
| Transmisioni: | Manual me 6 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €35,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 350 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 143 KF / 141 hp / 105 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 6.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5-6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.4-10.1 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 6.8 s |
| 0-100 km/h: | 10.5 s |
| 0-160 km/h: | 34.4 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 190 km/h |
| Pesha bosh: | 1715 kg |
| Pesha maksimale: | 2385 kg |
| Gjatësia: | 4525 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1689 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
80%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 200 CDI (2010) vlerësohet nga ekspertët për efikasitetin shumë të mirë të karburantit (6.9 L/100km) dhe torkun e mirë (350 Nm) që e bëjnë të përshtatshëm për ngarjen e përditshme. Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit dhe komoditetin e ngarjes. Dobësitë kryesore janë performanca e dobët e akselerimit (10.5s 0-100 km/h), dizajni i brendshëm i datuar (para facelift), dhe transmisioni manual që nuk është i preferuari në këtë klasë. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik (veçanërisht në modelet e hershme) dhe probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain).