Mercedes-Benz G 280 CDI Edition 30 Pur i vitit 2009, i ofruar në Evropë nga maji 2009 deri në korrik 2009, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 DE30) me turbocharger dhe intercooler, me DOHC, V-72deg dhe zinxhir, që prodhon 181 KF / 181 hp / 135 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik 5-shpejtësi (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 13.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 157 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 10.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4580 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 2200 mm dhe peshon 2510 kg, me një depozitë karburanti prej 96 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W461 G 280 CDI Edition 30 Pur |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2009 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €75,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 400 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 181 KF / 181 hp / 135 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 10.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.5-10.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.3-14.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 8.6 s |
| 0-100 km/h: | 13.8 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 157 km/h |
| Pesha bosh: | 2510 kg |
| Pesha maksimale: | 3560 kg |
| Gjatësia: | 4580 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 2200 mm |
| Serbatori: | 96 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
80%
Performanca
60%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
75%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 280 CDI Edition 30 Pur (2009) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira dhe dizajnin funksional. Ky model, me një motor diesel V6, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike. Megjithatë, si një automjet i projektuar kryesisht për përdorim ushtarak, përvoja e drejtimit në rrugë mund të ishte spartane, me komoditet të kufizuar dhe zhurmë të ndjeshme.