Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2008 Mercedes-Benz R 320 CDI 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) AWD [2006-2010]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

2008 Mercedes-Benz R 320 CDI 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) AWD [2006-2010]

Mercedes-Benz R 320 CDI 4MATIC i vitit 2008, i ofruar në tregun e SHBA (Gjenerata V251 lwb), është një Minivan / MPV luksoz me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky model përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me turbocharger dhe intercooler. Motori prodhon 218 KF / 215 HP / 160 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 540 Nm në 1600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.7 sekonda (sipas vlerësimit) dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar elektronikisht në 209 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit (EPA), është rreth 11.2 L/100km. Makina ka një gjatësi mbresëlënëse prej 5157 mm, një gjerësi prej 1922 mm, një lartësi prej 1661 mm dhe peshon 2310 kg, me një depozitë karburanti prej 80 litrash.

Modeli:V251 R 320 CDI 4MATIC
Viti i Prodhimit:2008
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€12,500
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:540 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:218 KF / 215 HP / 160 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.8-8.2 L/100km
Konsumi në qytet:11.4-13.7 L/100km
Standarti i emetimeve:N/A
Tipi i Kabinës:Minivan / MPV
0-80 km/h:6.4 s
0-100 km/h:9.7 s
0-160 km/h:27.2 s
0-200 km/h:67.6 s
Shpejtësia maksimale:209 km/h
Pesha bosh:2310 kg
Pesha maksimale:2895 kg
Gjatësia:5157 mm
Gjerësia:1922 mm
Lartësia:1661 mm
Serbatori:80 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

R-Class në versionin e saj me bazë të gjatë (LWB) ofron një hapësirë të jashtëzakonshme të brendshme, duke kombinuar komoditetin e një limuzine me praktikun e një MPV-je. Motori V6 Diesel OM642 është shumë i përshtatshëm për këtë peshë të madhe mjeti, duke ofruar forcë tërheqëse të lartë që në xhiro të ulëta. Megjithatë, si çdo OM642 i hershëm, kërkon vëmendje ndaj rrjedhjeve të vajit nga ftohësi (oil cooler seals) dhe mirëmbajtje të rregullt të sistemit të pezullimit, i cili shpesh është Airmatic dhe mund të jetë i kushtueshëm për riparim në rast konsumimi të jastëkëve të ajrit

Top