Mercedes-Benz ML 500 Edition 10 i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M273 E55, një motor Benizinë 5461 cm3 V8 me injeksion indirekt. Motori është pa turbo, duke prodhuar 382 KF / 388 PS / 285 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 530 Nm në 2800 – 4800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 254 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 17.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 500 4MATIC Edition 10 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2007 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €83,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 5.5 L |
| Terheqja: | 530 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 5461 cm3 |
| Fuqia: | 382 KF / 388 PS / 285 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 17.7 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 12.4-14.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 22.5-27 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.7 s |
| 0-100 km/h: | 5.5 s |
| 0-160 km/h: | 13.4 s |
| 0-200 km/h: | 24.0 s |
| Shpejtësia maksimale: | 254 km/h |
| Pesha bosh: | 2110 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 500 Edition 10 (W164) ishte një version i veçantë luksoz, i pajisur me motorin e fuqishëm M273 V8 5.5L me benzinë. Ky motor prodhon 382 kuaj fuqi dhe 530 Nm Fuqi rrotulluese, duke e bërë atë të krahasueshëm me performancën e modeleve AMG. Për shkak të inxhinierisë së saj V8 pa turbo, ky model ofron një tingull të këndshëm dhe një përvojë të butë drejtimi, por me një shpejtësi të lartë konsumi karburanti. Për këtë motor duhet pasur kujdes për komponentët si valvulat e marrjes (intake valves).