Mercedes-Benz ML 500 i vitit 2007, i ofruar në Amerikën e Veriut gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant me benzinë përdor motorin Daimler-Benz M113 E50, një motor Benizinë 4966 cm3 V8 me injeksion indirekt. Motori është pa turbo (naturally aspirated), duke prodhuar 302 KF / 306 PS / 225 kW në 5600 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 460 Nm në 2700 – 4250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 229 km/h (e kufizuar në 209 km/h nga fabrika). Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 16.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2175 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 500 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2007 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €69,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 5.0 L |
| Terheqja: | 460 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 4966 cm3 |
| Fuqia: | 302 KF / 306 PS / 225 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 16.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 11.7-14 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 20.5-24.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.6 s |
| 0-100 km/h: | 6.8 s |
| 0-160 km/h: | 17.6 s |
| 0-200 km/h: | 34.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 229 km/h (e kufizuar në 209 km/h) |
| Pesha bosh: | 2175 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 500 (W164) ishte një nga modelet kryesore me benzinë në Amerikën e Veriut, i pajisur me motorin e besueshëm V8 M113, i njohur për qëndrueshmërinë dhe Fuqinë rrotulluese të fortë. Ky motor ofron një performancë të butë dhe të shpejtë, duke e bërë makinën të ndihet më e lehtë se sa peshon. Konsumi i karburantit është i lartë, siç pritej nga një V8 i kësaj madhësie. Motori M113 në përgjithësi konsiderohet i besueshëm dhe ka më pak probleme se motorët e tjerë të asaj periudhe.