Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2007 Mercedes-Benz W164 ML 420 CDI 4MATIC DPF (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2006-2007]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 420 CDI DPF i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2006-2007 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel i fuqishëm përdor motorin Daimler-Benz OM629 DE40, një motor Naftë 3996 cm3 V8 (75°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me dy turbochargers dhe intercooler), duke prodhuar 302 KF / 306 PS / 225 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 700 Nm në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 235 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 10.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2240 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 420 CDI 4MATIC DPF
Viti i Prodhimit:2007
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€77,000
Kapaciteti Motorrik:4.0 L
Terheqja:700 Nm
Cilindrata:V 8
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:3996 cm3
Fuqia:302 KF / 306 PS / 225 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:10.0 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:7.1-8.5 L/100km
Konsumi në qytet:12.5-15 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.7 s
0-100 km/h:6.8 s
0-160 km/h:18.0 s
0-200 km/h:34.6 s
Shpejtësia maksimale:235 km/h
Pesha bosh:2240 kg
Pesha maksimale:2950 kg
Gjatësia:4788 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 420 CDI (W164) ishte modeli kryesor diesel me motor V8, i njohur për Fuqinë rrotulluese të jashtëzakonshme prej 700 Nm, duke ofruar një performancë të denjë për një makinë sportive. Motori OM629, megjithëse i fuqishëm, është i ndërlikuar dhe i rëndë. Ai është i njohur për problemet e valvulave EGR, si dhe për rrezikun e bllokimit të DPF nëse përdoret kryesisht në qytet. Ky model përfaqëson një kombinim të fuqisë së naftës, luksit dhe aftësisë së lartë tërheqëse.

Top