Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2007 Mercedes-Benz W164 ML 420 CDI 4MATIC DPF (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2005-2008]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 420 CDI DPF i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel i fuqishëm përdor motorin Daimler-Benz OM629 DE40, një motor Naftë 3996 cm3 V8 (75°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me dy turbochargers dhe intercooler), duke prodhuar 302 KF / 306 PS / 225 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 700 Nm në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 234 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 10.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2240 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 420 CDI 4MATIC DPF
Viti i Prodhimit:2007
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€78,000
Kapaciteti Motorrik:4.0 L
Terheqja:700 Nm
Cilindrata:V 8
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:3996 cm3
Fuqia:302 KF / 306 PS / 225 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:10.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:7.4-8.9 L/100km
Konsumi në qytet:12.8-15.4 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.7 s
0-100 km/h:7.0 s
0-160 km/h:18.0 s
0-200 km/h:35.0 s
Shpejtësia maksimale:234 km/h
Pesha bosh:2240 kg
Pesha maksimale:2950 kg
Gjatësia:4788 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 420 CDI (W164) është një version i fuqishëm diesel V8, i njohur për Fuqinë rrotulluese masive prej 700 Nm, duke e bërë atë një nga SUV-të më të shpejtë të kohës së tij. Motori OM629, megjithëse i fuqishëm, është i njohur për problemet e valvulave EGR dhe, si motorët e tjerë me turbo diesel, mund të ketë çështje me DPF nëse nuk ngitet rregullisht në distanca të gjata. Ky model ofron një kombinim të shkëlqyer të luksit, performancës dhe aftësisë tërheqëse.

Top