Mercedes-Benz ML 420 CDI DPF i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel i fuqishëm përdor motorin Daimler-Benz OM629 DE40, një motor Naftë 3996 cm3 V8 (75°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me dy turbochargers dhe intercooler), duke prodhuar 302 KF / 306 PS / 225 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 700 Nm në 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 234 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 10.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2240 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 420 CDI 4MATIC DPF |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2007 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €78,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3996 cm3 |
| Fuqia: | 302 KF / 306 PS / 225 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 10.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 7.4-8.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.8-15.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.7 s |
| 0-100 km/h: | 7.0 s |
| 0-160 km/h: | 18.0 s |
| 0-200 km/h: | 35.0 s |
| Shpejtësia maksimale: | 234 km/h |
| Pesha bosh: | 2240 kg |
| Pesha maksimale: | 2950 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 420 CDI (W164) është një version i fuqishëm diesel V8, i njohur për Fuqinë rrotulluese masive prej 700 Nm, duke e bërë atë një nga SUV-të më të shpejtë të kohës së tij. Motori OM629, megjithëse i fuqishëm, është i njohur për problemet e valvulave EGR dhe, si motorët e tjerë me turbo diesel, mund të ketë çështje me DPF nëse nuk ngitet rregullisht në distanca të gjata. Ky model ofron një kombinim të shkëlqyer të luksit, performancës dhe aftësisë tërheqëse.