Mercedes-Benz ML 350 i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant benzine përdor motorin Daimler-Benz M272 E35, një motor Benizinë 3498 cm3 V6 (90°) me injeksion indirekt. Motori është pa turbo (naturally aspirated) me VVT, duke prodhuar 268 KF / 272 PS / 200 kW në 6000 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 350 Nm në 2400 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 222 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 13.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2060 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 350 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2007 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €56,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.5 L |
| Terheqja: | 350 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3498 cm3 |
| Fuqia: | 268 KF / 272 PS / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10-12 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 17-20.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.8 s |
| 0-100 km/h: | 8.1 s |
| 0-160 km/h: | 21.9 s |
| 0-200 km/h: | 43.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 222 km/h |
| Pesha bosh: | 2060 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 350 (W164) me motorin M272 V6 është një opsion benzine që ofron një performancë më të mirë se variantet diesel me fuqi më të ulët, por me një konsum karburanti dukshëm më të lartë. Motorët M272 të prodhuar midis viteve 2004 dhe 2008, siç është ky model i vitit 2007, janë të njohur për një problem të zakonshëm me boshtin balancues (balance shaft), i cili mund të shkaktojë shpenzime të mëdha riparimi. Problemet e tjera të zakonshme përfshijnë defekte në kolektorin e marrjes (intake manifold) dhe dështimin e termostatit.