Mercedes-Benz ML 320 CDI Edition 10 i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me një turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 221 KF / 224 PS / 165 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe Fuqi rrotulluese 510 Nm në 1600 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W164 ML 320 CDI 4MATIC Edition 10 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2007 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €59,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 510 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 221 KF / 224 PS / 165 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.7-8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 11.1-13.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 4 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.7 s |
| 0-100 km/h: | 8.7 s |
| 0-160 km/h: | 24.7 s |
| 0-200 km/h: | 70.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 210 km/h |
| Pesha bosh: | 2110 kg |
| Pesha maksimale: | 2830 kg |
| Gjatësia: | 4788 mm |
| Gjerësia: | 1911 mm |
| Lartësia: | 1815 mm |
| Serbatori: | 95 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 320 CDI Edition 10 (W164) është një version special i lëshuar për të shënuar 10-vjetorin e prodhimit të Klasës M. Ky model ofron performancë të mirë falë motorit V6 Diesel OM642 dhe Fuqisë rrotulluese 510 Nm, të menaxhuar nga transmisioni 7G-Tronic. Problemet e zakonshme të raportuara për motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (oil cooler), dështimin e motorëve të turbinës dhe mbledhjen e depozitave të karbonit në kolektorin e marrjes.