Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2007 Mercedes-Benz W164 ML 320 CDI 4MATIC DPF (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2005-2008]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 320 CDI DPF i vitit 2007, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2005-2008 (W164 Phase-I), është një SUV me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel përdor motorin Daimler-Benz OM642 DE30, një motor Naftë 2987 cm3 V6 (72°) me sistem Common-Rail. Motori është me turbo (me një turbocharger dhe intercooler), duke prodhuar 221 KF / 224 PS / 165 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 510 Nm në 1600 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 212 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4788 mm, një gjerësi prej 1911 mm, një lartësi prej 1815 mm dhe peshon 2110 kg, me një depozitë karburanti prej 95 litrash.

Modeli:W164 ML 320 CDI 4MATIC DPF
Viti i Prodhimit:2007
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€59,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:510 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:221 KF / 224 PS / 165 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.2 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:11.1-13.3 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 4
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.7 s
0-100 km/h:8.7 s
0-160 km/h:24.5 s
0-200 km/h:67.5 s
Shpejtësia maksimale:212 km/h
Pesha bosh:2110 kg
Pesha maksimale:2830 kg
Gjatësia:4788 mm
Gjerësia:1911 mm
Lartësia:1815 mm
Serbatori:95 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 320 CDI (W164) vlerësohet për kombinimin e performancës së fortë, efikasitetit të mirë të karburantit për një SUV të madh dhe komoditetit të ofruar nga transmisioni 7G-Tronic. Motori V6 Diesel OM642 me 510 Nm fuqi rrotulluese është një motor shumë i aftë. Problemet e zakonshme të raportuara për motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (oil cooler), dështimin e motorëve të turbinës dhe mbledhjen e depozitave të karbonit në kolektorin e marrjes.

Top