Mercedes-Benz ML 400 CDI Final Edition i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel i fuqishëm përdor motorin Daimler-Benz OM628 DE40, një motor Naftë 3996 cm3 me tetë cilindra V dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me dy turbo dhe dy intercooler, duke prodhuar 247 KF / 250 PS / 184 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 560 Nm në 1700 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2260 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 400 CDI Final Edition |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2004 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €66,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 560 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Naftë me 2x turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3996 cm3 |
| Fuqia: | 247 KF / 250 PS / 184 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 7.1-8.5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.2-14.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 3 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 5.7 s |
| 0-100 km/h: | 8.8 s |
| 0-160 km/h: | 24.5 s |
| 0-200 km/h: | 68.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 210 km/h |
| Pesha bosh: | 2260 kg |
| Pesha maksimale: | 2870 kg |
| Gjatësia: | 4638 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1820 mm |
| Serbatori: | 83 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 400 CDI Final Edition (W163 Facelift) vlerësohet nga ekspertët si një makinë që ofron fuqi të konsiderueshme V8 Diesel, luks dhe aftësi të mira 4x4. Motori 4.0 litërsh twin-turbo CDI ofron çift rrotullues masiv, duke e bërë atë shumë të shpejtë për segmentin e tij (0-100 km/h në 8.8 s) dhe ideal për tërheqje të rëndë. Megjithatë, ky motor i fuqishëm është gjithashtu i njohur për kompleksitetin dhe kostot e larta të mirëmbajtjes. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë ndjeshmërinë ndaj ndryshkut në kornizë dhe panele (një problem i shpeshtë i W163), dështimin e turbinave, problemet me Common Rail dhe defekte elektrike. Për shkak të inxhinierisë së ngjeshur, riparimet mund të jenë sfiduese dhe të kushtueshme.