Mercedes-Benz ML 400 CDI i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel i fuqishëm përdor motorin Daimler-Benz OM628 DE40, një motor Naftë 3996 cm3 me tetë cilindra V dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me dy turbo dhe dy intercooler, duke prodhuar 247 KF / 250 PS / 184 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 560 Nm në 1700 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2260 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 400 CDI |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2004 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €65,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 560 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Naftë me 2x turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3996 cm3 |
| Fuqia: | 247 KF / 250 PS / 184 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 7.1-8.5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.2-14.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 3 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 5.7 s |
| 0-100 km/h: | 8.8 s |
| 0-160 km/h: | 24.5 s |
| 0-200 km/h: | 68.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 210 km/h |
| Pesha bosh: | 2260 kg |
| Pesha maksimale: | 2870 kg |
| Gjatësia: | 4638 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1820 mm |
| Serbatori: | 83 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 400 CDI (W163 Facelift) vlerësohet nga ekspertët si një makinë që ofron fuqi të konsiderueshme V8 Diesel, luks dhe aftësi të mira 4x4. Motori 4.0 litërsh twin-turbo CDI ofron çift rrotullues masiv, duke e bërë atë shumë të shpejtë për segmentin e tij (0-100 km/h në 8.8 s) dhe ideal për tërheqje të rëndë. Megjithatë, ky motor i fuqishëm është gjithashtu i njohur për kompleksitetin dhe kostot e larta të mirëmbajtjes. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë ndjeshmërinë ndaj ndryshkut në kornizë dhe panele (një problem i shpeshtë i W163), dështimin e turbinave, problemet me Common Rail dhe defekte elektrike. Për shkak të inxhinierisë së ngjeshur, riparimet mund të jenë sfiduese dhe të kushtueshme.