Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2004 Mercedes-Benz W163 ML 400 CDI (Automatik / 5 Marshe) 4×4 [2001-2005]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 400 CDI i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant dizel i fuqishëm përdor motorin Daimler-Benz OM628 DE40, një motor Naftë 3996 cm3 me tetë cilindra V dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me dy turbo dhe dy intercooler, duke prodhuar 247 KF / 250 PS / 184 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 560 Nm në 1700 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2260 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash.

Modeli:W163 ML 400 CDI
Viti i Prodhimit:2004
Transmisioni:Automatik me 5 marshe
Cmimi Fillestar:€65,000
Kapaciteti Motorrik:4.0 L
Terheqja:560 Nm
Cilindrata:V 8
Modaliteti:Naftë me 2x turbo
Madhesia e Pistonit:3996 cm3
Fuqia:247 KF / 250 PS / 184 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.9 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:7.1-8.5 L/100km
Konsumi në qytet:12.2-14.6 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 3
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:5.7 s
0-100 km/h:8.8 s
0-160 km/h:24.5 s
0-200 km/h:68.6 s
Shpejtësia maksimale:210 km/h
Pesha bosh:2260 kg
Pesha maksimale:2870 kg
Gjatësia:4638 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1820 mm
Serbatori:83 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 400 CDI (W163 Facelift) vlerësohet nga ekspertët si një makinë që ofron fuqi të konsiderueshme V8 Diesel, luks dhe aftësi të mira 4x4. Motori 4.0 litërsh twin-turbo CDI ofron çift rrotullues masiv, duke e bërë atë shumë të shpejtë për segmentin e tij (0-100 km/h në 8.8 s) dhe ideal për tërheqje të rëndë. Megjithatë, ky motor i fuqishëm është gjithashtu i njohur për kompleksitetin dhe kostot e larta të mirëmbajtjes. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë ndjeshmërinë ndaj ndryshkut në kornizë dhe panele (një problem i shpeshtë i W163), dështimin e turbinave, problemet me Common Rail dhe defekte elektrike. Për shkak të inxhinierisë së ngjeshur, riparimet mund të jenë sfiduese dhe të kushtueshme.

Top