Mercedes-Benz ML 270 CDI Special Edition i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant popullor dizel përdor motorin Daimler-Benz OM612, një motor Naftë 2685 cm3 me pesë cilindra në linjë dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me turbo dhe intercooler, duke prodhuar 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 370 Nm në 1600 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 6 marshe, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 11.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 181 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 8.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2100 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 270 CDI Special Edition |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2004 |
| Transmisioni: | Manual me 6 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €44,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.7 L |
| Terheqja: | 370 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 5 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2685 cm3 |
| Fuqia: | 163 KF / 161 hp / 120 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.6-7.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.7-12.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 3 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 7.5 s |
| 0-100 km/h: | 11.4 s |
| 0-160 km/h: | 40.4 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 181 km/h |
| Pesha bosh: | 2100 kg |
| Pesha maksimale: | 2870 kg |
| Gjatësia: | 4638 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1820 mm |
| Serbatori: | 83 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 270 CDI Special Edition (W163 Facelift) vlerësohet nga ekspertët si një makinë që ofron hapësirë, luks dhe aftësi të mira 4x4. Motori 2.7 litërsh CDI është mekanikisht i qëndrueshëm, duke siguruar performancë dhe fuqi të mjaftueshme për tërheqje, me një konsum relativisht të arsyeshëm (rreth 8.9 L/100km). Megjithatë, edhe pse versioni Phase-II solli përmirësime, reputacioni i cilësisë së montimit mbetet kritik. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë ndjeshmërinë ndaj ndryshkut në kornizë dhe panele, si dhe probleme me sistemin e injektorit (Injektorët CDI mund të "ngjiten" në kokën e motorit) që e bën zëvendësimin të shtrenjtë. Po ashtu, defekte elektrike, dështim i bashkimeve të topit (ball joints) dhe probleme me njësitë kontrolluese të marshit të ulët janë të shpeshta.