Mercedes-Benz ML 270 CDI Final Edition i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant popullor dizel përdor motorin Daimler-Benz OM612, një motor Naftë 2685 cm3 me pesë cilindra në linjë dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me turbo dhe intercooler, duke prodhuar 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 400 Nm në 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 12.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 179 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2100 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | 2004 Mercedes-Benz W163 ML 270 CDI Final Edition (Automatik / 5 Marshe) 4x4 [2001-2005] |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | Mercedes-Benz ML 270 CDI Final Edition i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4x4 (4Matic). Ky variant popullor dizel përdor motorin Daimler-Benz OM612, një motor Naftë 2685 cm3 me pesë cilindra në linjë dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me turbo dhe intercooler, duke prodhuar 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 400 Nm në 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 12.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 179 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2100 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash. |
| Transmisioni: | W163 ML 270 CDI Final Edition |
| Cmimi Fillestar: | 2004 |
| Kapaciteti Motorrik: | Automatik me 5 marshe |
| Terheqja: | €45,000 (Vlerësuar, çmim bazë) |
| Cilindrata: | 2.7 L |
| Modaliteti: | 400 Nm |
| Madhesia e Pistonit: | Linjë 5 |
| Fuqia: | Naftë me turbo |
| Karburanti: | 2685 cm3 |
| Konsumi i Karburantit: | 163 KF / 161 hp / 120 kW |
| Konsumi në autostradë: | Naftë |
| Konsumi në qytet: | 9.0 L/100km kombinuar |
| Standarti i emetimeve: | 6.7-8 L/100km |
| Tipi i Kabinës: | 10.8-13 L/100km |
| 0-80 km/h: | Euro 3 |
| 0-100 km/h: | SUV Mid-Size |
| 0-160 km/h: | 7.8 s |
| 0-200 km/h: | 12.2 s |
| Shpejtësia maksimale: | 43.3 s |
| Pesha bosh: | N/A |
| Pesha maksimale: | 179 km/h |
| Gjatësia: | 2100 kg |
| Gjerësia: | 2870 kg |
| Lartësia: | 4638 mm |
| Serbatori: | 1840 mm |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 270 CDI Final Edition (W163 Facelift) vlerësohet nga ekspertët si një makinë që ofron hapësirë, luks dhe aftësi të mira 4x4. Motori 2.7 litërsh CDI, i kombinuar me transmisionin automatik 5G-Tronic (i cili rrit çiftin rrotullues në 400 Nm), është mekanikisht i qëndrueshëm, duke siguruar performancë dhe fuqi të mjaftueshme për tërheqje, me një konsum relativisht të arsyeshëm (rreth 9.0 L/100km). Megjithatë, edhe pse versioni Phase-II solli përmirësime, reputacioni i cilësisë së montimit mbetet kritik. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë ndjeshmërinë ndaj ndryshkut në kornizë dhe panele, si dhe probleme me sistemin e injektorit (Injektorët CDI mund të "ngjiten" në kokën e motorit) që e bën zëvendësimin të shtrenjtë. Po ashtu, defekte elektrike, dështim i bashkimeve të topit (ball joints) dhe probleme me njësitë kontrolluese të marshit të ulët janë të shpeshta.