Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2004 Mercedes-Benz W163 ML 270 CDI (Automatik / 5 Marshe) 4×4 [2001-2005]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 270 CDI i vitit 2004, i ofruar në Evropë gjatë periudhës 2001-2005 (W163 Phase-II), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant popullor dizel përdor motorin Daimler-Benz OM612, një motor Naftë 2685 cm3 me pesë cilindra në linjë dhe me sistem Common-Rail. Motori është i pajisur me turbo dhe intercooler, duke prodhuar 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe fuqi rrotulluese 400 Nm në 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 12.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 179 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit, sipas vlerësimit, është rreth 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4638 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2100 kg, me një depozitë karburanti prej 83 litrash.

Modeli:W163 ML 270 CDI
Viti i Prodhimit:2004
Transmisioni:Automatik me 5 marshe
Cmimi Fillestar:€45,000
Kapaciteti Motorrik:2.7 L
Terheqja:400 Nm
Cilindrata:Linjë 5
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2685 cm3
Fuqia:163 KF / 161 hp / 120 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.0 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:10.8-13 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 3
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:7.8 s
0-100 km/h:12.2 s
0-160 km/h:43.3 s
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:179 km/h
Pesha bosh:2100 kg
Pesha maksimale:2870 kg
Gjatësia:4638 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1820 mm
Serbatori:83 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
60%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 270 CDI (W163 Facelift) vlerësohet nga ekspertët si një makinë që ofron hapësirë, luks dhe aftësi të mira 4x4. Motori 2.7 litërsh CDI, i kombinuar me transmisionin automatik 5G-Tronic (i cili rrit çiftin rrotullues në 400 Nm), është mekanikisht i qëndrueshëm, duke siguruar performancë dhe fuqi të mjaftueshme për tërheqje, me një konsum relativisht të arsyeshëm (rreth 9.0 L/100km). Megjithatë, edhe pse versioni Phase-II solli përmirësime, reputacioni i cilësisë së montimit mbetet kritik. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë ndjeshmërinë ndaj ndryshkut në kornizë dhe panele, si dhe probleme me sistemin e injektorit (Injektorët CDI mund të "ngjiten" në kokën e motorit) që e bën zëvendësimin të shtrenjtë. Po ashtu, defekte elektrike, dështim i bashkimeve të topit (ball joints) dhe probleme me njësitë kontrolluese të marshit të ulët janë të shpeshta.

Top