Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2000 Mercedes-Benz X163 ML 270 CDI Automatic (Automatik / 5 Marshe) 4×4 [1998-2001]

2 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 270 CDI Automatic i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga shtatori 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel me automatik ishte shumë popullor, duke përfshirë një motor Naftë 2685 cm3 Linjë 5 (Daimler-Benz OM612 DE27) me turbocharger dhe Common Rail. Motori prodhon 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 370 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 11.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 179 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1813 mm dhe peshon 1970 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.

Modeli:W163 ML 270 CDI Automatic
Viti i Prodhimit:1999
Transmisioni:Automatik me 5 marshe
Cmimi Fillestar:46950 $
Kapaciteti Motorrik:2.7 L
Terheqja:370 Nm
Cilindrata:Linjë 5
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2685 cm3
Fuqia:163 KF / 161 hp / 120 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.0 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:10.7-12.8 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 2/Euro 3
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:7.6 s
0-100 km/h:11.9 s
0-160 km/h:42.3 s
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:179 km/h
Pesha bosh:1970 kg
Pesha maksimale:2810 kg
Gjatësia:4587 mm
Gjerësia:1833 mm
Lartësia:1813 mm
Serbatori:70 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
65%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
65%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
55%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 270 CDI Automatic (1999) vlerësohet nga ekspertët për torkun e fortë (370 Nm) dhe efikasitetin e mirë të karburantit (9.0 L/100km) për kohën dhe madhësinë e SUV-it. Transmisioni automatik 5G-Tronic (722.6) ofron komoditet të lartë në ngarje. Dobësitë kryesore janë cilësia e dobët e brendshme (plastika e lirë) e modeleve të hershme W163, problemet e shpeshta të ndryshkut në nënshasi dhe kornizë, dhe problemet elektrike/sensorësh të ndryshëm. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë probleme me injektorët e karburantit (OM612), defekte të valvulës EGR dhe probleme me pllakën e kontrollit elektronik (Conductor Plate) në transmisionin automatik 5G-Tronic, e cila shkakton goditje gjatë ndërrimit të marsheve.

Top