Mercedes-Benz ML 270 CDI Automatic i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga shtatori 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel me automatik ishte shumë popullor, duke përfshirë një motor Naftë 2685 cm3 Linjë 5 (Daimler-Benz OM612 DE27) me turbocharger dhe Common Rail. Motori prodhon 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 370 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 11.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 179 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1813 mm dhe peshon 1970 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 270 CDI Automatic |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1999 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | 46950 $ |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.7 L |
| Terheqja: | 370 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 5 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2685 cm3 |
| Fuqia: | 163 KF / 161 hp / 120 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.7-8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.7-12.8 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 2/Euro 3 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 7.6 s |
| 0-100 km/h: | 11.9 s |
| 0-160 km/h: | 42.3 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 179 km/h |
| Pesha bosh: | 1970 kg |
| Pesha maksimale: | 2810 kg |
| Gjatësia: | 4587 mm |
| Gjerësia: | 1833 mm |
| Lartësia: | 1813 mm |
| Serbatori: | 70 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
65%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
65%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
55%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 270 CDI Automatic (1999) vlerësohet nga ekspertët për torkun e fortë (370 Nm) dhe efikasitetin e mirë të karburantit (9.0 L/100km) për kohën dhe madhësinë e SUV-it. Transmisioni automatik 5G-Tronic (722.6) ofron komoditet të lartë në ngarje. Dobësitë kryesore janë cilësia e dobët e brendshme (plastika e lirë) e modeleve të hershme W163, problemet e shpeshta të ndryshkut në nënshasi dhe kornizë, dhe problemet elektrike/sensorësh të ndryshëm. Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë probleme me injektorët e karburantit (OM612), defekte të valvulës EGR dhe probleme me pllakën e kontrollit elektronik (Conductor Plate) në transmisionin automatik 5G-Tronic, e cila shkakton goditje gjatë ndërrimit të marsheve.