Mercedes-Benz ML 230 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga marsi 1999 deri në maj 2000 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shërben si modeli bazë i serisë ML, duke përfshirë një motor Benzinë 2295 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M111 E23) me injeksion indirekt. Motori prodhon 150 KF / 148 hp / 110 kW në 5400 xhiro të motorrit dhe 220 Nm forcë rrotulluese në 3800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 5 marshe (Getrag), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 12.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 177 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 1803 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 230 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1999 |
| Transmisioni: | Manual me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | DM 62,118.00 (Çmimi bazë, Gjermani 1999) |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.3 L |
| Terheqja: | 220 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë (Aspirim Natyral) |
| Madhesia e Pistonit: | 2295 cm3 |
| Fuqia: | 150 KF / 148 hp / 110 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 12.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 9.7-11.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 14.5-17.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 8.4 s |
| 0-100 km/h: | 12.6 s |
| 0-160 km/h: | 43.1 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 177 km/h |
| Pesha bosh: | 1803 kg |
| Pesha maksimale: | 2650 kg |
| Gjatësia: | 4587 mm |
| Gjerësia: | 1833 mm |
| Lartësia: | 1820 mm |
| Serbatori: | 70 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 230 (1999) vlerësohet nga ekspertët për hapësirën e mirë të brendshme, sistemin e mirë të tërheqjes 4x4 (4Matic) dhe motorin M111 i cili në përgjithësi konsiderohet i besueshëm. Dobësitë kryesore janë performanca shumë e dobët e akselerimit (12.6s 0-100 km/h) për shkak të peshës së madhe dhe fuqisë së ulët, konsumi i lartë i karburantit dhe cilësia e dobët e brendshme (plastika e lirë) e modeleve të hershme W163. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin M111 përfshijnë rrjedhje vaji nga guarnicionet e kokës dhe guarnicionet e kapakut të valvulave, defekte të sensorsit të rrjedhës së ajrit (airflow meter) dhe probleme me elementet elektrike/sensorësh të ndryshëm, si dhe defekte të zinxhirit të shpërndarjes (timing chain stretch) në kilometrazh të lartë.