Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2000 Mercedes-Benz X163 ML 230 (Manual / 5 Marshe) 4×4 [1998-2001]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 230 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga marsi 1999 deri në maj 2000 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shërben si modeli bazë i serisë ML, duke përfshirë një motor Benzinë 2295 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M111 E23) me injeksion indirekt. Motori prodhon 150 KF / 148 hp / 110 kW në 5400 xhiro të motorrit dhe 220 Nm forcë rrotulluese në 3800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 5 marshe (Getrag), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 12.6 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 177 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 1803 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.

Modeli:W163 ML 230
Viti i Prodhimit:1999
Transmisioni:Manual me 5 marshe
Cmimi Fillestar:DM 62,118.00 (Çmimi bazë, Gjermani 1999)
Kapaciteti Motorrik:2.3 L
Terheqja:220 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Benzinë (Aspirim Natyral)
Madhesia e Pistonit:2295 cm3
Fuqia:150 KF / 148 hp / 110 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:12.6 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:9.7-11.6 L/100km
Konsumi në qytet:14.5-17.4 L/100km
Standarti i emetimeve:N/A
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:8.4 s
0-100 km/h:12.6 s
0-160 km/h:43.1 s
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:177 km/h
Pesha bosh:1803 kg
Pesha maksimale:2650 kg
Gjatësia:4587 mm
Gjerësia:1833 mm
Lartësia:1820 mm
Serbatori:70 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
60%
Siguria
65%
Performanca
60%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
55%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
45%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 230 (1999) vlerësohet nga ekspertët për hapësirën e mirë të brendshme, sistemin e mirë të tërheqjes 4x4 (4Matic) dhe motorin M111 i cili në përgjithësi konsiderohet i besueshëm. Dobësitë kryesore janë performanca shumë e dobët e akselerimit (12.6s 0-100 km/h) për shkak të peshës së madhe dhe fuqisë së ulët, konsumi i lartë i karburantit dhe cilësia e dobët e brendshme (plastika e lirë) e modeleve të hershme W163. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin M111 përfshijnë rrjedhje vaji nga guarnicionet e kokës dhe guarnicionet e kapakut të valvulave, defekte të sensorsit të rrjedhës së ajrit (airflow meter) dhe probleme me elementet elektrike/sensorësh të ndryshëm, si dhe defekte të zinxhirit të shpërndarjes (timing chain stretch) në kilometrazh të lartë.

Top