Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2000 Mercedes-Benz W163 ML 320 (Automatik / 5 Marshe) 4×4 [1999-2001]

2 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 320 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant popullor përfshin një motor Benzinë 3199 cm3 V6 (Daimler-Benz M112 E32) me injeksion indirekt. Motori prodhon 218 KF / 215 hp / 160 kW në 5600 xhiro të motorrit dhe 310 Nm forcë rrotulluese në 3000 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 195 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 1915 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.

Modeli:W163 ML 320
Viti i Prodhimit:2000
Transmisioni:Automatik me 5 marshe
Cmimi Fillestar:€43,500
Kapaciteti Motorrik:3.2 L
Terheqja:310 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë
Madhesia e Pistonit:3199 cm3
Fuqia:218 KF / 215 hp / 160 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:13.8 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:11.2 L/100km
Konsumi në qytet:18.2 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 2
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:6.4 s
0-100 km/h:9.5 s
0-160 km/h:29.6 s
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:195 km/h
Pesha bosh:1915 kg
Pesha maksimale:2650 kg
Gjatësia:4587 mm
Gjerësia:1833 mm
Lartësia:1820 mm
Serbatori:70 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
70%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
65%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
65%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 320 (W163) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 M112 të besueshëm, komoditetin e ngarjes dhe aftësitë e mira off-road falë sistemit 4Matic. Ky model ndihmoi në popullarizimin e SUV-ve luksozë. Dobësitë kryesore janë cilësia e ndërtimit e cila në modelet e para (Phase-I, të prodhuara në SHBA) ishte nën standardet e zakonshme të Mercedesit, problemet me ndryshkun dhe konsumi i lartë i karburantit (13.8 L/100km). Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë rrjedhje vaji nga kapakët e valvulave (Valve Cover Gaskets), defekte të sensorit të pozicionit të boshtit (Crankshaft Position Sensor - CPS), dështime të aktivizuesve të dyerve (Door Lock Actuators) dhe probleme me pllakën e kontrollit të transmisionit automatik.

Top