Mercedes-Benz ML 320 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant popullor përfshin një motor Benzinë 3199 cm3 V6 (Daimler-Benz M112 E32) me injeksion indirekt. Motori prodhon 218 KF / 215 hp / 160 kW në 5600 xhiro të motorrit dhe 310 Nm forcë rrotulluese në 3000 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 195 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.8 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 1915 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 320 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2000 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €43,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.2 L |
| Terheqja: | 310 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë |
| Madhesia e Pistonit: | 3199 cm3 |
| Fuqia: | 218 KF / 215 hp / 160 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.8 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 11.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 18.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 2 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 6.4 s |
| 0-100 km/h: | 9.5 s |
| 0-160 km/h: | 29.6 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 195 km/h |
| Pesha bosh: | 1915 kg |
| Pesha maksimale: | 2650 kg |
| Gjatësia: | 4587 mm |
| Gjerësia: | 1833 mm |
| Lartësia: | 1820 mm |
| Serbatori: | 70 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
70%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
65%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 320 (W163) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 M112 të besueshëm, komoditetin e ngarjes dhe aftësitë e mira off-road falë sistemit 4Matic. Ky model ndihmoi në popullarizimin e SUV-ve luksozë. Dobësitë kryesore janë cilësia e ndërtimit e cila në modelet e para (Phase-I, të prodhuara në SHBA) ishte nën standardet e zakonshme të Mercedesit, problemet me ndryshkun dhe konsumi i lartë i karburantit (13.8 L/100km). Probleme të zakonshme të raportuara përfshijnë rrjedhje vaji nga kapakët e valvulave (Valve Cover Gaskets), defekte të sensorit të pozicionit të boshtit (Crankshaft Position Sensor - CPS), dështime të aktivizuesve të dyerve (Door Lock Actuators) dhe probleme me pllakën e kontrollit të transmisionit automatik.