Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

1999 Mercedes-Benz X163 ML 320 (Automatik / 5 Marshe) 4×4 [1998-2001]

2 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 320 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga marsi 1998 deri në mes të vitit 1999 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant popullor përfshin një motor Benzinë 3199 cm3 V6 (Daimler-Benz M112 E32) me injeksion indirekt. Motori prodhon 218 KF / 215 hp / 160 kW në 5600 xhiro të motorrit dhe 310 Nm forcë rrotulluese në 3000 – 5000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 201 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 14.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1776 mm dhe peshon 1915 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.

Modeli:W163 ML 320
Viti i Prodhimit:1999
Transmisioni:Automatik me 5 marshe
Cmimi Fillestar:€44,000 (Çmim i vlerësuar i konvertuar për Evropë, 1999)
Kapaciteti Motorrik:3.2 L
Terheqja:310 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Benzinë (Aspirim Natyral)
Madhesia e Pistonit:3199 cm3
Fuqia:218 KF / 215 hp / 160 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:14.4 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:10.3-12.4 L/100km
Konsumi në qytet:17.9-21.5 L/100km
Standarti i emetimeve:N/A
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:6.4 s
0-100 km/h:10.0 s
0-160 km/h:29.3 s
0-200 km/h:260.2 s
Shpejtësia maksimale:201 km/h
Pesha bosh:1915 kg
Pesha maksimale:2650 kg
Gjatësia:4587 mm
Gjerësia:1833 mm
Lartësia:1776 mm
Serbatori:70 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
75%
Siguria
75%
Performanca
65%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
65%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
60%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 320 (1999) vlerësohet nga ekspertët për motorin V6 M112 të qetë dhe të besueshëm, komoditetin e ngarjes dhe sistemin efikas të tërheqjes 4x4 (4Matic). Dobësitë kryesore janë cilësia e dobët e brendshme (plastika e lirë) e modeleve të hershme W163, problemet e shpeshta të ndryshkut në nënshasi dhe kornizë, dhe konsumi shumë i lartë i karburantit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor M112 përfshijnë rrjedhje vaji nga guarnicionet e kapakut të valvulave, si dhe probleme me pllakën e kontrollit elektronik (Conductor Plate) në transmisionin automatik 5G-Tronic.

Top