Mercedes-Benz ML 270 CDI i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga shtatori 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant diesel ishte një nga më të shiturit në Evropë, duke përfshirë një motor Naftë 2685 cm3 Linjë 5 (Daimler-Benz OM612 DE27) me turbocharger dhe Common Rail. Motori prodhon 163 KF / 161 hp / 120 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 370 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual me 6 marshe, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 10.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 183 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1813 mm dhe peshon 1970 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 270 CDI |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1999 |
| Transmisioni: | Manual me 6 marshe |
| Cmimi Fillestar: | DM 68,970.00 (Çmimi bazë në Gjermani, Shtator 1999) |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.7 L |
| Terheqja: | 370 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 5 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2685 cm3 |
| Fuqia: | 163 KF / 161 hp / 120 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.6-7.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.6-12.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 2/Euro 3 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 7.1 s |
| 0-100 km/h: | 10.7 s |
| 0-160 km/h: | 37.4 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 183 km/h |
| Pesha bosh: | 1970 kg |
| Pesha maksimale: | 2810 kg |
| Gjatësia: | 4587 mm |
| Gjerësia: | 1833 mm |
| Lartësia: | 1813 mm |
| Serbatori: | 70 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
70%
Siguria
75%
Performanca
65%
Drejtimi
70%
Jetëgjatësia
65%
Mirëmbajtja
40%
Dizajni
55%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 270 CDI (1999) vlerësohet nga ekspertët për torkun e fortë (370 Nm) dhe efikasitetin e mirë të karburantit (8.9 L/100km) për kohën dhe madhësinë e SUV-it. Motori diesel 5-cilindërsh OM612 konsiderohet i qëndrueshëm në përgjithësi. Dobësitë kryesore janë cilësia e dobët e brendshme (plastika e lirë) e modeleve të hershme W163, problemet e shpeshta të ndryshkut në nënshasi dhe kornizë, dhe problemet elektrike/sensorësh të ndryshëm. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM612 përfshijnë rrjedhje vaji nga guarnicionet e kokës, defekte të valvulës EGR dhe probleme me injektorët e karburantit (sidomos kur përdoret karburant me cilësi të ulët).