Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

1999 Mercedes-Benz W163 ML 430 (Automatik / 5 Marshe) 4×4 [1999-2001]

2 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz ML 430 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga marsi 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant i fuqishëm prezantoi motorin V8 në tregun evropian, duke përfshirë një motor Benzinë 4266 cm3 V8 (Daimler-Benz M113 E43) me injeksion indirekt. Motori prodhon 272 KF / 268 hp / 200 kW në 5750 xhiro të motorrit dhe 390 Nm forcë rrotulluese në 3000 – 4400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 15.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2015 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.

Modeli:W163 ML 430
Viti i Prodhimit:2000
Transmisioni:Automatik me 5 marshe
Cmimi Fillestar:€55,000 (Vlerësuar, konvertuar nga DM/Euro 1999)
Kapaciteti Motorrik:4.3 L
Terheqja:390 Nm
Cilindrata:V 8
Modaliteti:Benzinë pa turbo
Madhesia e Pistonit:4266 cm3
Fuqia:272 KF / 268 hp / 200 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:15.4 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:11.0-13.2 L/100km
Konsumi në qytet:18.8-23.0 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 2
Tipi i Kabinës:SUV Mid-Size
0-80 km/h:5.8 s
0-100 km/h:8.4 s
0-160 km/h:21.4 s
0-200 km/h:52.3 s
Shpejtësia maksimale:210 km/h
Pesha bosh:2015 kg
Pesha maksimale:2650 kg
Gjatësia:4587 mm
Gjerësia:1833 mm
Lartësia:1820 mm
Serbatori:70 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
70%
Drejtimi
65%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz ML 430 (W163) vlerësohet nga ekspertët për fuqinë e motorit V8 M113, i cili është i qëndrueshëm mekanikisht dhe e bën makinën të aftë për rrugë të gjata dhe tërheqje. Megjithatë, si të gjithë modelet e hershme W163, ai vuan nga probleme të cilësisë së ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (15.4 L/100km), ndryshku dhe problemet elektrike. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin M113 përfshijnë rrjedhje vaji nga kapakët e valvulave dhe ftohësi i vajit (oil cooler seals), dështimin e sensorit të pozicionit të boshtit (CPS), dhe probleme me katalizatorët (catalytic converters) që bllokohen ose thyhen me kalimin e kohës.

Top