Mercedes-Benz ML 430 i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga marsi 1999 deri në qershor 2001 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant i fuqishëm prezantoi motorin V8 në tregun evropian, duke përfshirë një motor Benzinë 4266 cm3 V8 (Daimler-Benz M113 E43) me injeksion indirekt. Motori prodhon 272 KF / 268 hp / 200 kW në 5750 xhiro të motorrit dhe 390 Nm forcë rrotulluese në 3000 – 4400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 210 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 15.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1820 mm dhe peshon 2015 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 430 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2000 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €55,000 (Vlerësuar, konvertuar nga DM/Euro 1999) |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.3 L |
| Terheqja: | 390 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 4266 cm3 |
| Fuqia: | 272 KF / 268 hp / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 15.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 11.0-13.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 18.8-23.0 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 2 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 5.8 s |
| 0-100 km/h: | 8.4 s |
| 0-160 km/h: | 21.4 s |
| 0-200 km/h: | 52.3 s |
| Shpejtësia maksimale: | 210 km/h |
| Pesha bosh: | 2015 kg |
| Pesha maksimale: | 2650 kg |
| Gjatësia: | 4587 mm |
| Gjerësia: | 1833 mm |
| Lartësia: | 1820 mm |
| Serbatori: | 70 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
70%
Drejtimi
65%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 430 (W163) vlerësohet nga ekspertët për fuqinë e motorit V8 M113, i cili është i qëndrueshëm mekanikisht dhe e bën makinën të aftë për rrugë të gjata dhe tërheqje. Megjithatë, si të gjithë modelet e hershme W163, ai vuan nga probleme të cilësisë së ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (15.4 L/100km), ndryshku dhe problemet elektrike. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin M113 përfshijnë rrjedhje vaji nga kapakët e valvulave dhe ftohësi i vajit (oil cooler seals), dështimin e sensorit të pozicionit të boshtit (CPS), dhe probleme me katalizatorët (catalytic converters) që bllokohen ose thyhen me kalimin e kohës.