Mercedes-Benz ML 430 i vitit 1999, i ofruar në Amerikën e Veriut (SHBA) nga mesi i vitit 1998 deri në mes të vitit 1999 (W163 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Mid-Size) (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant i fuqishëm prezantoi motorin V8 në serinë ML, duke përfshirë një motor Benzinë 4266 cm3 V8 (Daimler-Benz M113 E43) me injeksion indirekt. Motori prodhon 272 KF / 268 hp / 200 kW në 5750 xhiro të motorrit dhe 391 Nm / 288 ft-lb forcë rrotulluese në 3000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 5 marshe (Daimler-Benz 5G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar në 180 km/h (teorikisht 213 km/h pa kufizim). Konsumi i tij i kombinuar i karburantit vlerësohet rreth 15.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4587 mm, një gjerësi prej 1833 mm, një lartësi prej 1776 mm dhe peshon 2065 kg, me një depozitë karburanti prej 70 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W163 ML 430 |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1999 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €49,000 (Vlerësuar, konvertuar nga USD/DM 1999) |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.3 L |
| Terheqja: | 391 Nm / 288 ft-lb |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë (Aspirim Natyral) |
| Madhesia e Pistonit: | 4266 cm3 |
| Fuqia: | 272 KF / 268 hp / 200 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 15.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 11.1-13.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 19.2-23.0 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV Mid-Size |
| 0-80 km/h: | 5.9 s |
| 0-100 km/h: | 8.3 s |
| 0-160 km/h: | 22.5 s |
| 0-200 km/h: | 61.0 s |
| Shpejtësia maksimale: | 180 km/h (e kufizuar) |
| Pesha bosh: | 2065 kg |
| Pesha maksimale: | 2724 kg |
| Gjatësia: | 4587 mm |
| Gjerësia: | 1833 mm |
| Lartësia: | 1776 mm |
| Serbatori: | 70 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
75%
Performanca
70%
Drejtimi
65%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz ML 430 (1999) vlerësohet nga ekspertët për fuqinë e motorit V8 M113, i cili konsiderohet "i paprishshëm" mekanikisht dhe ofron aftësi të shkëlqyera për tërheqje (towing). Sidoqoftë, ky model vuan nga cilësia e ulët e ndërtimit karakteristike për vitet e para të fabrikës në Alabama. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit dhe problemet elektrike. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin M113 dhe shasinë W163 përfshijnë dështimin e sensorit të pozicionit të boshtit (Crankshaft Position Sensor - CPS) që lë makinën pa ndezur, defekte të aktivizuesve të dyerve (Machine Gun locks), shkatërrimi i balancuesit harmonik (Harmonic Balancer pulley) dhe ndryshku në kornizë.