Mercedes-Benz G 320 Station Wagon lwb i vitit 1999, i ofruar në Evropë nga shtatori 1997 deri në korrik 2000, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 permanent) me kuti transferimi 0.87/2.16. Ai përfshin një motor Benzinë 3199 cm3 V6 (Daimler-Benz M112 E32) pa turbocharger, me multi-point injection dhe SOHC, që prodhon 212 KF / 212 hp / 158 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 300 Nm forcë rrotulluese në 2800 – 4800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik 5-shpejtësi (Daimler-Benz W5A330), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 11.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 177 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 16.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4680 mm, një gjerësi prej 1760 mm, një lartësi prej 1936 mm dhe peshon 2245 kg, me një depozitë karburanti prej 96 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W463 G 320 Station Wagon lwb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1999 |
| Transmisioni: | Automatik me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €62,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.2 L |
| Terheqja: | 300 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3199 cm3 |
| Fuqia: | 212 KF / 212 hp / 158 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 16.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 11.9-14.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 19.4-23.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 7.3 s |
| 0-100 km/h: | 11.9 s |
| 0-160 km/h: | 45.3 s |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 177 km/h |
| Pesha bosh: | 2245 kg |
| Pesha maksimale: | 3100 kg |
| Gjatësia: | 4680 mm |
| Gjerësia: | 1760 mm |
| Lartësia: | 1936 mm |
| Serbatori: | 96 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
55%
Siguria
80%
Performanca
75%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
75%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 320 Station Wagon lwb (1999) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, performancën e mirë të motorit V6 dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model ofronte një ndjesi luksi të theksuar dhe performancë të mirë në autostradë, ndryshe nga modelet e mëparshme. Megjithatë, motori ishte i njohur për konsum të lartë karburanti, dhe për shkak të fokusit në funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese.