Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

1987 Mercedes-Benz G 280 GE Station Wagon swb automatic (Automatik / 4 Marshe) 4×4 [1979-1992]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz 280 GE Station Wagon swb automatic i vitit 1987, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 1987 deri në mesin e vitit 1991, është një model i off-road wagon me 3 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Benzinë 2746 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz M110) pa turbocharger, me Bosch K-Jetronic dhe DOHC, që prodhon 148 KF / 148 hp / 110 kW në 5250 xhiro të motorrit dhe 226 Nm forcë rrotulluese në 4250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik 4-shpejtësi (Daimler-Benz W4A018), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 14.1 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 153 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 16.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 3955 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1925 mm dhe peshon 1945 kg, me një depozitë karburanti prej 82 litrash.

Modeli:W460 280 GE Station Wagon swb automatic
Viti i Prodhimit:1987
Transmisioni:Automatik me 4 marshe
Cmimi Fillestar:€26,000
Kapaciteti Motorrik:2.7 L
Terheqja:226 Nm
Cilindrata:Linjë 6
Modaliteti:Benzinë pa turbo
Madhesia e Pistonit:2746 cm3
Fuqia:148 KF / 148 hp / 110 kW
Karburanti:Benzinë
Konsumi i Karburantit:16.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:13-15.6 L/100km
Konsumi në qytet:17.9-21.5 L/100km
Standarti i emetimeve:N/A
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:9.4 s
0-100 km/h:14.1 s
0-160 km/h:N/A
0-200 km/h:N/A
Shpejtësia maksimale:153 km/h
Pesha bosh:1945 kg
Pesha maksimale:2600 kg
Gjatësia:3955 mm
Gjerësia:1700 mm
Lartësia:1925 mm
Serbatori:82 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
55%
Siguria
80%
Performanca
65%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz G 280 GE Station Wagon swb automatic (1987) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira dhe dizajnin funksional. Ky model, me një motor benzinë me gjashtë cilindra dhe transmision automatik, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike. Megjithatë, motori M110 ishte i njohur për konsum të lartë karburanti dhe zhurmë, dhe përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese.

Top