Mercedes-Benz 200 GE Station Wagon swb 5-speed i vitit 1987, i ofruar në Evropë (Itali) nga mesi i vitit 1986 deri në mesin e vitit 1987, është një model i off-road wagon me 3 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Benzinë 1997 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M102) pa turbocharger, me Bosch KE-Jetronic dhe SOHC, që prodhon 107 KF / 107 hp / 80 kW në 5200 xhiro të motorrit dhe 165 Nm forcë rrotulluese në 3000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual 5-shpejtësi (Getrag), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 19.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 138 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 3945 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1960 mm dhe peshon 1880 kg, me një depozitë karburanti prej 68 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W460 200 GE Station Wagon swb 5-speed |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1987 |
| Transmisioni: | Manual me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €22,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 165 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1997 cm3 |
| Fuqia: | 107 KF / 107 hp / 80 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 12.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10.1-12.1 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.7-15.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 12.1 s |
| 0-100 km/h: | 19.2 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 138 km/h |
| Pesha bosh: | 1880 kg |
| Pesha maksimale: | 2600 kg |
| Gjatësia: | 3945 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1960 mm |
| Serbatori: | 68 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
65%
Siguria
80%
Performanca
55%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz G 200 GE Station Wagon swb 5-speed (1987) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira dhe dizajnin funksional. Ky model, me një motor benzinë të thjeshtë por të besueshëm dhe transmision manual me 5 marshe, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike. Megjithatë, për shkak të fokusit në funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese, dhe mungesa e pjesëve zëvendësuese sot mund të shkaktojë kohë ndërprerjeje të zgjatura.