Mercedes-Benz 280 GE Station Wagon lwb 5-speed i vitit 1985, i ofruar në Evropë nga prilli 1983 deri në mesin e vitit 1987, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Benzinë 2746 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz M110) pa turbocharger, me Bosch K-Jetronic dhe DOHC, që prodhon 154 KF / 154 hp / 115 kW në 5250 xhiro të motorrit dhe 226 Nm forcë rrotulluese në 4250 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual 5-shpejtësi (Getrag), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 13.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 157 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 14.2 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4395 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1950 mm dhe peshon 2065 kg, me një depozitë karburanti prej 68 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W460 280 GE Station Wagon lwb 5-speed |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1985 |
| Transmisioni: | Manual me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €36,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.7 L |
| Terheqja: | 226 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2746 cm3 |
| Fuqia: | 154 KF / 154 hp / 115 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 14.2 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 11.4-13.7 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 15.6-18.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 9.1 s |
| 0-100 km/h: | 13.9 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 157 km/h |
| Pesha bosh: | 2065 kg |
| Pesha maksimale: | 2800 kg |
| Gjatësia: | 4395 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1950 mm |
| Serbatori: | 68 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
60%
Siguria
80%
Performanca
65%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz 280 GE Station Wagon lwb 5-speed (1985) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira dhe dizajnin funksional. Ky model, me një motor benzinë me gjashtë cilindra dhe transmision manual me 5 marshe, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike. Megjithatë, motori M110 ishte i njohur për konsum të lartë karburanti dhe zhurmë, dhe përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese.