Mercedes-Benz 240 GD Station Wagon lwb i vitit 1985, i ofruar në Evropë nga mesi i vitit 1981 deri në mesin e vitit 1987, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Naftë 2399 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM616) pa turbocharger, me Bosch dhe SOHC, që prodhon 71 KF / 71 hp / 53 kW në 4400 xhiro të motorrit dhe 137 Nm forcë rrotulluese në 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual 4-shpejtësi, ai përshpejton nga 0-100 km/h në 34.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 120 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 14.4 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4395 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1950 mm dhe peshon 2020 kg, me një depozitë karburanti prej 68 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W460 240 GD Station Wagon lwb |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1985 |
| Transmisioni: | Manual me 4 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €25,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.4 L |
| Terheqja: | 137 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2399 cm3 |
| Fuqia: | 71 KF / 71 hp / 53 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 14.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | N/A |
| Konsumi në qytet: | 10.5-12.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 18.1 s |
| 0-100 km/h: | 34.9 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 120 km/h |
| Pesha bosh: | 2020 kg |
| Pesha maksimale: | 2800 kg |
| Gjatësia: | 4395 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1950 mm |
| Serbatori: | 68 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
60%
Siguria
75%
Performanca
45%
Drejtimi
75%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
65%
Përmbledhje
Mercedes-Benz 240 GD Station Wagon lwb (1985) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë dhe aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira. Ky model, me një motor diesel të besueshëm, ishte i njohur për natyrën e tij utilitare dhe aftësinë për të përballuar kushte të vështira. Megjithatë, si një automjet i projektuar kryesisht për përdorim ushtarak, përvoja e drejtimit në rrugë mund të ishte spartane, me komoditet të kufizuar dhe zhurmë të ndjeshme.