Mercedes-Benz 230 GE Station Wagon lwb 5-speed i vitit 1985, i ofruar në Evropë nga prilli 1983 deri në mesin e vitit 1987, është një model i off-road wagon me 5 dyer dhe me tërheqje me 4 rrotat (4×4 part-time) me kuti transferimi 2.14/1. Ai përfshin një motor Benzinë 2299 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M102 E23) pa turbocharger, me Bosch K-Jetronic dhe SOHC, që prodhon 123 KF / 123 hp / 92 kW në 5000 xhiro të motorrit dhe 192 Nm forcë rrotulluese në 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision manual 5-shpejtësi (Getrag), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 16.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 147 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 13.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4395 mm, një gjerësi prej 1700 mm, një lartësi prej 1950 mm dhe peshon 2000 kg, me një depozitë karburanti prej 68 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W460 230 GE Station Wagon lwb 5-speed |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 1985 |
| Transmisioni: | Manual me 5 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €27,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.3 L |
| Terheqja: | 192 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë pa turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2299 cm3 |
| Fuqia: | 123 KF / 123 hp / 92 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 13.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10.9-13.1 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 14.1-16.9 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 11 s |
| 0-100 km/h: | 16.9 s |
| 0-160 km/h: | N/A |
| 0-200 km/h: | N/A |
| Shpejtësia maksimale: | 147 km/h |
| Pesha bosh: | 2000 kg |
| Pesha maksimale: | 2800 kg |
| Gjatësia: | 4395 mm |
| Gjerësia: | 1700 mm |
| Lartësia: | 1950 mm |
| Serbatori: | 68 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
65%
Siguria
80%
Performanca
60%
Drejtimi
80%
Jetëgjatësia
90%
Mirëmbajtja
90%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz 230 GE Station Wagon lwb 5-speed (1985) është një off-road i vlerësuar për qëndrueshmërinë, aftësitë e shkëlqyera në terrene të vështira dhe dizajnin funksional. Ky model, me një motor benzinë të thjeshtë por të besueshëm, ofronte një ndjesi të fortë dhe një pamje ikonike, me avantazhin e një transmisioni manual me 5 marshe. Megjithatë, për shkak të fokusit në funksionalitetin ushtarak, përvoja e drejtimit në qytet mund të ishte sfiduese, dhe mungesa e pjesëve zëvendësuese sot mund të shkaktojë kohë ndërprerjeje të zgjatura.