Elementi më simpatik i Audi e-tron dhe e-tron Sportback më elegant është se nuk është vizualisht e qartë se këto SUV luksoze janë plotësisht elektrike. Të dy modelet ndajnë një motor me të gjitha rrotat që gjeneron 355 kuaj fuqi me një distancë të vlerësuar nga EPA deri në 222 milje (ose 218 milje për e-tron Sportback). Në modalitetin sportiv, e-tron mund të prodhojë deri në 402 kuaj fuqi, por vetëm për një moment. Është i stiluar si SUV-të tipikë, me rrota elegante, drita LED të kokës dhe të pasme, dhe ndryshe nga Tesla Model X ose Ford Mustang Mach-E, e-tron mban një grilë tradicionale në parakolpin e përparmë. Karikuesi i shpejtë 150 kW i e-tron mund të rikarikojë baterinë deri në 80 për qind në rreth 30 minuta, dhe përshtatësit, kabllot ose sendet ushqimore të vogla mund të ruhen të gjitha në mënyrë të përshtatshme në bagazh. Për e-tron, familjariteti dhe komoditeti kanë përparësi ndaj diapazonit maksimal të drejtimit duke prodhuar një përvojë që është më luksoze sesa e mrekullueshme.
Çfarë ka të re për vitin 2023?
Audi bën ndryshime të lehta në modelet e e-tron dhe e-tron Sportback për vitin 2023. Vija e zezë është tashmë standarde në SUV-të bazë Sportback. Për veshjet e e-tron Sportback Prestige, pajisjet e reja standarde përfshijnë rrota 22-inç me pesë fole, kalipa frenash të përparme dhe të pasme portokalli, airbag anësor të pasmë, fenerët e dizajnit Matrix të Audi dhe paketën e jashtme Black Optic. Të dy e-tron S dhe e-tron Sportback S marrin veshje katrore të karbonit dhe standardin e paketës së ndriçimit të brendshëm LED, ndërsa nivelet e veshjeve Prestige të këtyre SUV-ve tani marrin fenerët e dizajnit Matrix të Audi.
Na pëlqen pika e çmimit të nivelit premium të nivelit fillestar, dhe çiftimi i tij me Sportback-un më elegant e ndihmon e-tron të tërheqë më shumë vëmendje. Ky kombinim përfiton nga veçoritë standarde luksoze si rrotat 20 inç, monitorimi i pikave të verbër, sediljet e përparme me ngrohje, kontrolli i klimës me katër zona, tapiceri lëkure dhe një çati panoramike. Ne do të shtonim pajisje edhe më të dëshirueshme me paketën opsionale Convenience Plus që sjell dekorimin e jashtëm të zi, kontrollin adaptiv të lundrimit, paralajmërimin e largimit nga korsia dhe një sistem kamerash 360 gradë. Ne gjithashtu do të zgjidhnim paketën Tow për të shfrytëzuar kapacitetin e tërheqjes prej 4000 paundësh të e-tron.
Motori EV, fuqia dhe performanca
Nën karrocerinë shumë të rrudhur të e-tron janë dy motorë elektrikë, njëri i vendosur në boshtin e përparmë dhe tjetri në pjesën e pasme. Së bashku ata ofrojnë lëvizje elektronike me të gjitha rrotat, por motori i pasmë bën pjesën më të madhe të punës. Në situata të rregullta drejtimi, ato prodhojnë një kombinim të 355 kuaj fuqi dhe 414 paund-këmbë çift rrotullues. Megjithatë, vendosja e transmetimit në modalitetin Sport zhbllokon shkurtimisht 402 poni dhe 490 paund-këmbë. Përshtypjet tona ngarje zbuluan se e-tron ishte i shpejtë dhe i kompozuar. Përshpejtimi i tij i shpejtë është tipik për automjetet elektrike, dhe cilësia e lëvizjes së qetë dhe të qetë konfirmoi mirëbesimin e tij luksoz. Sistemi i tij i ndalimit ka përzier me mjeshtëri frenat e tij tradicionale me sistemin e detyrueshëm të frenimit rigjenerues. Megjithatë, ne ishim të zhgënjyer që regjeni i tij nuk ishte aq agresiv sa të mundësonte drejtimin me një pedale gjatë testit tonë të modelit Sportback. Megjithatë, e-tron demonstron karakteristika tradicionale SUV me aftësinë për të tërhequr deri në 4000 paund.