Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga nëntori 2024 e në vazhdim (V167 Phase-II facelift), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar, performancën e fortë dhe rrezen elektrike rekorde (114 km WLTP), duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 333 KF / 329 hp / 245 kW në 3600 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1000 – 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 233 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 2010 mm, një lartësi prej 1795 mm dhe peshon 2635 kg,
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 350 de 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €85,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 750 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Diesel/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1993 cm3 |
| Fuqia: | 333 KF / 329 hp / 245 kW |
| Karburanti: | Naftë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 6.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.4-5.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.1-9.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.1 s |
| 0-100 km/h: | 7.5 s |
| 0-160 km/h: | 19.3 s |
| 0-200 km/h: | 37.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 233 km/h |
| Pesha bosh: | 2635 kg |
| Pesha maksimale: | 3290 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 2010 mm |
| Lartësia: | 1795 mm |
| Serbatori: | 65 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
95%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC (2025) vlerësohet nga ekspertët si një SUV PHEV që ndërthur performancën e fortë (750 Nm tork) me rrezen elektrike të lartë (114 km WLTP) për këtë segment. Falë Phase-II facelift, ofron teknologjinë më të fundit MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes. Dobësitë kryesore janë pesha shumë e madhe (2635 kg) për shkak të sistemit hibrid, e cila kompromenton ndjesinë e drejtimit sportiv, kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid dhe të motorit diesel. Kritikat e vazhdueshme përfshijnë probleme me software-in të sistemit MBUX, defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional) dhe ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta.