Mercedes-Benz GLE 580 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Amerikën e Veriut nga fundi i vitit 2020 deri në mes të vitit 2023 (V167 Phase-I), është një model Mild Hybrid Benzinë (MHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë, duke përfshirë një motor Benzinë 3982 cm3 V8 (Daimler-Benz M176 DE40 AL) me dy turbochargers dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 483 hp / 490 KF / 360 kW në 5500 – 6100 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 4.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 270 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.5 L/100km (19 MPG EPA). Makina ka një gjatësi prej 4935 mm, një gjerësi prej 1948 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2395 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 580 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | $78,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë MHEV me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3982 cm3 |
| Fuqia: | 490 KF / 483 hp / 360 kW |
| Karburanti: | Benzinë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 12.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.4-10.1 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 16.4-19.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.2 s |
| 0-100 km/h: | 4.7 s |
| 0-160 km/h: | 11.3 s |
| 0-200 km/h: | 19.4 s |
| Shpejtësia maksimale: | 270 km/h |
| Pesha bosh: | 2395 kg |
| Pesha maksimale: | N/A |
| Gjatësia: | 4935 mm |
| Gjerësia: | 1948 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 580 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë superiore (483 hp dhe 700 Nm tork) dhe motorin V8 biturbo M176, i cili ofron fuqi të shpejtë dhe të butë falë sistemit MHEV. Dallohet për cilësinë premium të ndërtimit, teknologjinë MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes (sidomos me amortizimin E-Active Body Control). Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (12.5 L/100km / 19 MPG EPA), kostot shumë të larta të mirëmbajtjes, pesha e madhe (2395 kg), dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet V167 si defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është i pranishëm), probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX, ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC dhe probleme me sensorë të ndryshëm elektrikë.