Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga shkurti 2019 deri në shkurt 2023 (V167 Phase-I), është një model Mild Hybrid Benzinë (MHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive, duke përfshirë një motor Benzinë 2999 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz M256 E30) me dy turbochargers dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 367 KF / 362 hp / 270 kW në 5500 – 6100 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 253 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 11.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 1947 mm, një lartësi prej 1772 mm dhe peshon 2145 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 450 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €70,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 500 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Benzinë MHEV me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2999 cm3 |
| Fuqia: | 367 KF / 362 hp / 270 kW |
| Karburanti: | Benzinë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 11.7 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8-9.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 15.2-18.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.8 s |
| 0-100 km/h: | 5.4 s |
| 0-160 km/h: | 13.8 s |
| 0-200 km/h: | 24.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 253 km/h |
| Pesha bosh: | 2145 kg |
| Pesha maksimale: | 3000 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 1947 mm |
| Lartësia: | 1772 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
90%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
90%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 450 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë të lartë, i cili ofron një motor 6-cilindërsh (M256) të shkëlqyer me shpejtësi (5.4s 0-100 km/h) dhe reagim të menjëhershëm falë teknologjisë MHEV. Dallohet për cilësinë premium të ndërtimit, teknologjinë MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes (sidomos me opsionin E-Active Body Control). Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (11.7 L/100km), kostot e larta të mirëmbajtjes, dhe problemet e zakonshme të raportuara me modelet V167 si defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është i pranishëm), probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX, ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC dhe probleme me sensorë të ndryshëm elektrikë.