Mercedes-Benz GLE 400 d 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga pranvera 2019 deri në shkurt 2023 (V167 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet si modeli diesel më i fuqishëm, duke përfshirë një motor Naftë 2927 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz OM656 DE30LA) me turbocharger dhe injeksion Common Rail. Motori prodhon 330 KF / 326 hp / 243 kW në 3600 – 4000 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 3000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 242 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 1947 mm, një lartësi prej 1772 mm dhe peshon 2190 kg, me një depozitë karburanti prej 65 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 400 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €70,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.9 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2927 cm3 |
| Fuqia: | 330 KF / 326 hp / 243 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 9.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.7-8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 12.1-14.5 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4 s |
| 0-100 km/h: | 6.0 s |
| 0-160 km/h: | 15.6 s |
| 0-200 km/h: | 29.7 s |
| Shpejtësia maksimale: | 242 km/h |
| Pesha bosh: | 2190 kg |
| Pesha maksimale: | 3070 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 1947 mm |
| Lartësia: | 1772 mm |
| Serbatori: | 65 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 400 d 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë të shkëlqyer (6.0s 0-100 km/h) dhe tork masiv (700 Nm) falë motorit me 6 cilindra, i cili ofron ngarje pa sforcim në të gjitha kushtet. Dallohet për cilësinë e lartë të brendshme, teknologjinë MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes. Dobësitë kryesore janë kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së motorit diesel dhe sistemit SCR (AdBlue/DPF), dhe konsumi relativisht i lartë i karburantit (9.6 L/100km). Vërejtjet e përgjithshme përfshijnë probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX dhe ndonjë ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta.