Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2021 Mercedes-Benz GLE 400 d 4MATIC SUV V167 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2019-2023]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLE 400 d 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga pranvera 2019 deri në shkurt 2023 (V167 Phase-I), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet si modeli diesel më i fuqishëm, duke përfshirë një motor Naftë 2927 cm3 Linjë 6 (Daimler-Benz OM656 DE30LA) me turbocharger dhe injeksion Common Rail. Motori prodhon 330 KF / 326 hp / 243 kW në 3600 – 4000 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1200 – 3000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 242 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 9.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 1947 mm, një lartësi prej 1772 mm dhe peshon 2190 kg, me një depozitë karburanti prej 65 litrash.

Modeli:V167 GLE 400 d 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2021
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€70,000
Kapaciteti Motorrik:2.9 L
Terheqja:700 Nm
Cilindrata:Linjë 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2927 cm3
Fuqia:330 KF / 326 hp / 243 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:9.6 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.7-8 L/100km
Konsumi në qytet:12.1-14.5 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6d-ISC-FCM
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4 s
0-100 km/h:6.0 s
0-160 km/h:15.6 s
0-200 km/h:29.7 s
Shpejtësia maksimale:242 km/h
Pesha bosh:2190 kg
Pesha maksimale:3070 kg
Gjatësia:4924 mm
Gjerësia:1947 mm
Lartësia:1772 mm
Serbatori:65 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLE 400 d 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë të shkëlqyer (6.0s 0-100 km/h) dhe tork masiv (700 Nm) falë motorit me 6 cilindra, i cili ofron ngarje pa sforcim në të gjitha kushtet. Dallohet për cilësinë e lartë të brendshme, teknologjinë MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes. Dobësitë kryesore janë kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së motorit diesel dhe sistemit SCR (AdBlue/DPF), dhe konsumi relativisht i lartë i karburantit (9.6 L/100km). Vërejtjet e përgjithshme përfshijnë probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX dhe ndonjë ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta.

Top