Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga nëntori 2019 deri në shkurt 2023 (V167 Phase-I), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe rrezen e madhe elektrike (100 km NEDC), duke përfshirë një motor Naftë 1950 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 320 KF / 315 hp / 235 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1000 – 2000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 230 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.1 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 2010 mm, një lartësi prej 1772 mm dhe peshon 2580 kg, me një depozitë karburanti prej 65 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 350 de 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €70,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Diesel/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1950 cm3 |
| Fuqia: | 320 KF / 315 hp / 235 kW |
| Karburanti: | Naftë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 6.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.3-5.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 7.8-9.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.5 s |
| 0-100 km/h: | 7.9 s |
| 0-160 km/h: | 20.5 s |
| 0-200 km/h: | 41.1 s |
| Shpejtësia maksimale: | 230 km/h |
| Pesha bosh: | 2580 kg |
| Pesha maksimale: | 3260 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 2010 mm |
| Lartësia: | 1772 mm |
| Serbatori: | 65 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV PHEV që vendos standarde të reja, falë rrezes elektrike të jashtëzakonshme (98 km WLTP) dhe torkut masiv (700 Nm) të sistemit Plug-in Hybrid Diesel. Vlerësohet për cilësinë e lartë të brendshme, teknologjinë MBUX dhe ngarjen e shkëlqyer e të qetë. Dobësitë kryesore janë pesha shumë e madhe (2580 kg) për shkak të sistemit hibrid, që kompromenton ndjesinë e drejtimit sportiv, kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së sistemit hibrid dhe të motorit diesel, dhe probleme të zakonshme të raportuara me modelet V167 si probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX dhe ndonjë ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC.