Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC i vitit 2021, i ofruar në Evropë nga nëntori 2021 deri në shkurt 2023 (V167 Phase-I), është një model Mild Hybrid Diesel (MHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant i përditësuar me EQ Boost shquhet për performancën më të lartë dhe efikasitetin, duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me dy turbochargers dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 272 KF / 268 hp / 200 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 550 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 228 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 1947 mm, një lartësi prej 1772 mm dhe peshon 2205 kg, me një depozitë karburanti prej 65 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 300 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2021 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €55,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 550 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë MHEV me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1993 cm3 |
| Fuqia: | 272 KF / 268 hp / 200 kW |
| Karburanti: | Naftë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 7.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.4-6.5 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9.2-11 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.8 s |
| 0-100 km/h: | 7.3 s |
| 0-160 km/h: | 19.7 s |
| 0-200 km/h: | 40.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 228 km/h |
| Pesha bosh: | 2205 kg |
| Pesha maksimale: | 3000 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 1947 mm |
| Lartësia: | 1772 mm |
| Serbatori: | 65 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
90%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC (2021) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz, i cili përditësoi ndjeshëm performancën falë motorit MHEV me 550 Nm tork dhe 272 KF. Dallohet për efikasitetin e mirë (7.5 L/100km) për këtë fuqi dhe peshë, cilësinë e lartë të brendshme, teknologjinë MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes. Dobësitë kryesore janë kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel dhe sistemit të ndërlikuar MHEV (EQ Boost), ndërsa kritikat e përgjithshme përfshijnë probleme të hershme me software-in të sistemit MBUX dhe ndonjë ngurrim të transmisionit 9G-TRONIC në shpejtësi të ulëta.