Mercedes-Benz GLE 500 4MATIC i vitit 2016, i ofruar në Evropë nga gushti 2015 deri në mes të vitit 2016 (W166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë dhe fuqinë e madhe, duke përfshirë një motor Benzinë 4663 cm3 V8 (Daimler-Benz M278 DE46) me dy turbochargers dhe injeksion direkt. Motori prodhon 435 KF / 429 hp / 320 kW në 5250 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 4.9 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 248 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 15.7 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4819 mm, një gjerësi prej 1935 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2160 kg, me një depozitë karburanti të madhe prej 93 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W166 GLE 500 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2016 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €65,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.7 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 4663 cm3 |
| Fuqia: | 435 KF / 429 hp / 320 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 15.7 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 10.6-12.7 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 20.6-24.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.2 s |
| 0-100 km/h: | 4.9 s |
| 0-160 km/h: | 11.9 s |
| 0-200 km/h: | 21.1 s |
| Shpejtësia maksimale: | 248 km/h |
| Pesha bosh: | 2160 kg |
| Pesha maksimale: | 2950 kg |
| Gjatësia: | 4819 mm |
| Gjerësia: | 1935 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 93 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 500 4MATIC (2016) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë të jashtëzakonshme (435 KF dhe 700 Nm tork) që është në gjendje të garojë me modelet AMG në linjë të drejtë. Dallohet për ngarjen e shkëlqyer të qetë dhe të komodshme (sidomos me amortizim ajri opsional) dhe cilësinë premium të ndërtimit. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (15.7 L/100km) dhe kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së motorit V8 biturbo M278. Problemet e zakonshme të raportuara me motorin M278 përfshijnë rrjedhjet e vajit (veçanërisht nga ftohësi i vajit dhe kapakët e zinxhirit të shpërndarjes), defekte të rregullatorit të boshtit me gunga që shkaktojnë zhurmë në ndezje, probleme me tensionerin e zinxhirit të shpërndarjes (timing chain tensioner) dhe dështime të injektorëve të karburantit piezoelektrik.