Mercedes-Benz GLE 400 4MATIC i vitit 2016, i ofruar në Evropë nga gushti 2015 deri në mes të vitit 2016 (W166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e shpejtë, duke përfshirë një motor Benzinë 2996 cm3 V6 (Daimler-Benz M276 E30) me dy turbochargers dhe injeksion direkt. Motori prodhon 333 KF / 329 hp / 245 kW në 5250 – 6000 xhiro të motorrit dhe 480 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 4000 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 239 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.0 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4819 mm, një gjerësi prej 1935 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2055 kg, me një depozitë karburanti të madhe prej 93 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W166 GLE 400 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2016 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €37,498 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 480 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Benzinë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2996 cm3 |
| Fuqia: | 333 KF / 329 hp / 245 kW |
| Karburanti: | Benzinë |
| Konsumi i Karburantit: | 12.0 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.7-10.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 14.6-17.5 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.1 s |
| 0-100 km/h: | 6.2 s |
| 0-160 km/h: | 15.5 s |
| 0-200 km/h: | 29.7 s |
| Shpejtësia maksimale: | 239 km/h |
| Pesha bosh: | 2055 kg |
| Pesha maksimale: | 2900 kg |
| Gjatësia: | 4819 mm |
| Gjerësia: | 1935 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 93 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
60%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 400 4MATIC (2016) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz me performancë të lartë dhe ngarje shumë të komodshme (sidomos me amortizim ajri). Pika e fortë e tij është motori V6 biturbo M276, i cili ofron fuqi të menjëhershme (333 KF) dhe ndjesi sportive. Dobësitë kryesore janë konsumi i lartë i karburantit (12.0 L/100km), kostot e larta të mirëmbajtjes, dhe problemet e zakonshme të raportuara me këtë motor V6 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga kapakët e sipërm të zinxhirit të shpërndarjes, defekte të rregullatorit të boshtit me gunga që shkaktojnë zhurmë gjatë ndezjes, dhe rrjedhje të lëngut ftohës nga pompa e ujit ose termostati.