Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC i vitit 2016, i ofruar në Evropë nga gushti 2015 deri në gusht 2018 (W166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën sportive dhe torkun e lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 LS DE30) me turbocharger me gjeometri të ndryshueshme. Motori prodhon 258 KF / 255 hp / 190 kW në 3400 xhiro të motorrit dhe 620 Nm forcë rrotulluese në 1600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 218 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4819 mm, një gjerësi prej 1935 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2100 kg, me një depozitë karburanti të madhe prej 93 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W166 GLE 350 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2016 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €26,800 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 620 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 258 KF / 255 hp / 190 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.2-7.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.6-12.7 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.9 s |
| 0-100 km/h: | 7.4 s |
| 0-160 km/h: | 20.5 s |
| 0-200 km/h: | 48.6 s |
| Shpejtësia maksimale: | 218 km/h |
| Pesha bosh: | 2100 kg |
| Pesha maksimale: | 2950 kg |
| Gjatësia: | 4819 mm |
| Gjerësia: | 1935 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 93 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
75%
Siguria
90%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC (2016) vlerësohet nga ekspertët si modeli ideal V6 Diesel me performancë të fortë (620 Nm tork) dhe ngarje shumë të komodshme (sidomos me amortizim ajri). Dallohet për cilësinë e lartë të ndërtimit, tërheqjen 4x4 dhe autonominë e madhe të karburantit. Megjithatë, ekspertët paralajmërojnë për disa dobësi serioze të motorit V6 diesel OM642: kostot shumë të larta të mirëmbajtjes, probleme të zakonshme me rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (Oil Cooler Leaks) i vendosur në pjesën e thellë të motorit (që kërkon 12.3 orë punë për zëvendësim), defekte të mekanizmit të kapakëve vorbullë (swirl flaps) dhe sensorëve NOx, të cilët mund të shkaktojnë bllokimin e automjetit pas 10 ndezjeve (10-start countdown).