Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC i vitit 2016, i ofruar në Amerikën e Veriut nga tetori 2015 deri në mes të vitit 2016 (W166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shërbeu si hyrja diesel në tregun e Amerikës së Veriut, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers, Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 196 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.1 L/100km (24 MPG EPA). Makina ka një gjatësi prej 4803 mm, një gjerësi prej 2004 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2151 kg, me një depozitë karburanti të madhe prej 93 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | W166 GLE 300 d 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2016 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | $53,425 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 500 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 204 KF / 201 hp / 150 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.1 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.2-7.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9.3-11.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 6.3 s |
| 0-100 km/h: | 9.5 s |
| 0-160 km/h: | 29.7 s |
| 0-200 km/h: | N/A s |
| Shpejtësia maksimale: | 196 km/h |
| Pesha bosh: | 2151 kg |
| Pesha maksimale: | N/A |
| Gjatësia: | 4803 mm |
| Gjerësia: | 2004 mm |
| Lartësia: | 1796 mm |
| Serbatori: | 93 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
90%
Performanca
70%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC (2016) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz, i komod dhe shumë efikas në konsum karburanti për madhësinë e tij (24 MPG EPA), veçanërisht në udhëtime të gjata. Ky model, i njohur për torkun e madh (500 Nm), konsiderohet i përshtatshëm për ngarje të relaksuar dhe tërheqje. Dobësitë kryesore janë performanca e dobët e akselerimit (9.5s 0-100 km/h) për shkak të peshës së madhe (2151 kg), kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel dhe sistemit të emetimeve (AdBlue, DPF), dhe problemet e zakonshme të raportuara me këtë model përfshijnë defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional), rrjedhje të vajit nga motori OM651 dhe probleme me sensorët e ndryshëm elektrikë.