Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2016 Mercedes-Benz GLE 250 d SUV W166 (Automatik / 9 Marshe) RWD [2015-2018]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLE 250 d i vitit 2016, i ofruar në Evropë nga gushti 2015 deri në gusht 2018 (W166), është një model i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje me rrotat e pasme (RWD). Ky variant shërben si modeli bazë diesel me efikasitet të lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers, Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 205 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4819 mm, një gjerësi prej 1935 mm, një lartësi prej 1796 mm dhe peshon 2000 kg, me një depozitë karburanti të madhe prej 93 litrash.

Modeli:W166 GLE 250 d SUV
Viti i Prodhimit:2016
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€47,000
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:500 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me 2 turbo
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:204 KF / 201 hp / 150 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:7.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.4-6.5 L/100km
Konsumi në qytet:8.7-10.4 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.6 s
0-100 km/h:8.5 s
0-160 km/h:25.7 s
0-200 km/h:97.3 s
Shpejtësia maksimale:205 km/h
Pesha bosh:2000 kg
Pesha maksimale:2850 kg
Gjatësia:4819 mm
Gjerësia:1935 mm
Lartësia:1796 mm
Serbatori:93 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
75%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLE 250 d (2016) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz, i cili ofron një balancë të mirë midis torkut të lartë (500 Nm) dhe efikasitetit të shkëlqyer të karburantit (7.3 L/100km) për këtë segment. Dallohet për ngarjen e komodshme (sidomos me amortizimin AIRMATIC opsional) dhe transmisionin efikas 9G-TRONIC. Dobësitë kryesore janë performanca mesatare e akselerimit (8.5s 0-100 km/h) për shkak të motorit të vogël në një shasi të rëndë, kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel OM651, dhe problemet e zakonshme të raportuara me këtë motor përfshijnë defekte të injektorëve të karburantit piezoelektrik, rrjedhje të vajit nga ftohësi i vajit dhe probleme me sistemin AdBlue.

Top