Gjeneratat e mëparshme të serisë 5 të BMW-së vendosin standarde për sjelljet në rrugë sportive, të cilave ne ende i referohemi kur vlerësojmë lëvizjen dhe drejtimin. Por vite përpara se të vinte seria 5 2023, ky model kaloi në një mision më të përqendruar, tek komoditeti. Sedani ekzekutiv i BMW-së duket luksoz, dhe kjo është një gjë e mirë, veçanërisht nëse porosisni modele 540i me gjashtë turbo-ngjashtë ose V-8 M550 me turbocharge, të cilat mund të arrijnë 100 km/h në 4,7 sekonda dhe 3,5 sekonda, respektivisht. Po kërkoni një seri 5 me një personalitet më të relaksuar? 530i i nivelit fillestar dhe 530e hibrid plug-in, të dyja me katër cilindra, ofrojnë goditje adekuate dhe gjithashtu kursim më të mirë të karburantit. Pavarësisht nga dekorimi, seria 5 ofron shumë hapësirë ??për pasagjerët dhe një listë të veçorive luksoze dhe teknologjike që mbajnë ritmin me rivalët si Audi A6, Genesis G80 dhe Mercedes-Benz E-class. Shasia mund të mos jetë më e mprehta, por mund të lëvizë në rrugë po aq pa mundim sa çdo automjet luksoz i madhësisë së mesme.
Çfarë ka të re për vitin 2023?
Sedani i serisë 5 kalon në modelin e vitit 2023 kryesisht i pandryshuar. Paketa opsionale Premium tani përfshin një veçori të nisjes nga distanca, por nuk përfshin më kontrollet e gjesteve dredharake të kompanisë për sistemin e informacionit argëtues iDrive. Paketa e Ndihmës së Parkimit nuk është më e disponueshme në modelet 530i, 530e dhe 540i, por paketa Executive tani është e disponueshme për ato makina dhe përfshin një ekran ballor, një sistem stereo Harman/Kardon, një kapak bagazhi me energji elektrike dhe ngrohje sediljet e përparme ndër opsione të tjera. Modeli më i lartë M550i tani vjen me një mbulesë dielli të pasme/Panel Diellor. Tre ngjyra të reja – Artic Race Blue, Skyscraper Grey dhe Aventurin – janë tani në dispozicion.
Motori, Transmisioni dhe Performanca
I qetë, i fuqishëm dhe efikas, si katër cilindra në 530i dhe gjashtë cilindra në 540i e motivojnë këtë sedan të madh me autoritet. Sistemi i fuqisë së 540i përfiton nga një përforcim i vogël shtesë, kujdesi i një sistemi hibrid 48 volt. Çdo motor çiftëzohet me një transmision automatik me tetë marshe që ndërron intuitivisht dhe shpejt, duke shfrytëzuar maksimalisht fuqinë e disponueshme. Gjashtë cilindershi i 540i është i butë dhe i fuqishëm dhe bën zhurma të këndshme. Përveç M5, të cilin e shqyrtojmë veçmas, M550i është atleti i linjës, me një V-8 4.4-litërsh me dy turbocharge nën kapuçin e tij. Në testimin tonë, M550i i sprintuar përmes përshpejtimit tonë ecën më shpejt se Audi S6 dhe Mercedes-AMG E53, duke arritur 100 km/h në vetëm 4,1 sekonda. Të gjitha modelet e serisë 5 janë kompetentë, por atyre u mungon lloji i drejtimit që presim nga BMW. Reagimi i drejtimit është i lehtë dhe udhëtimi – edhe në M550i të orientuar nga performanca – duket se është i akorduar më shumë për rehati sesa përfshirjen e shoferit.
Ekonomia e karburantit dhe MPG e botës reale
EPA vlerëson se 530i me katër cilindra do të fitojë deri në 9.4 L/km në qytet dhe 7.1 L/km në autostradë. 540i me gjashtë cilindra është vlerësuar me deri në 9.4 L/km qytet dhe 7.5 L/km autostradë. V-8 M550i më i fuqishëm i ul ato në 13.8 L/km qytet dhe 9.4 L/km autostradë. Të tre modelet që kemi testuar kanë arritur më shumë në testimin tonë në botën reale; 530e dha 6.9 L/km ndërsa 540i dhe M550i dhanë respektivisht 7.6 L/km dhe 8.4 L/km . Për më shumë informacion rreth ekonomisë së karburantit të serisë 5, vizitoni faqen e internetit të EPA-s.
Brendësia, komoditeti dhe ngarkesa
Hapsirat e pasura dhe dizajni i mirë e bëjnë kabinën e serive 5 një hapësirë ??të civilizuar. Është një përmirësim i dukshëm në krahasim me kabinën disi të zbehtë të paraardhësit të tij. Është gjithashtu i gjerë për pasagjerët në sediljet e pasme dhe përmban një sasi mbresëlënëse teknologjie. Ne kemi përjetuar sediljet e përparme opsionale me shumë konture me 20 drejtime, të cilat përshtaten në çdo mënyrë që mund të imagjinohet dhe ofrojnë orë të tëra rehati. Vendet standarde mund të mos jenë aq të kënaqshme, por ju mund t’i rregulloni ato në 16 mënyra. Hapësira e madhe e bagazhit të BMW-së është në të njëjtin nivel me atë që ofrojnë konkurentët e saj, duke vendosur gjashtë valixhe të dorës atje. Thënë kështu, kabinës i mungojnë kubet dhe ndarjet e magazinimit. Për të akomoduar paketën e baterive, 530e plug-in-hybrid ka katër metra kub më pak hapësirë ??në bagazhin sesa modelet johibride dhe mban dy valixhe të dorës më pak, por të paktën ruan sediljet e pasme të palosshme, ndryshe nga shumë hibride të tjerë.