Mercedes-Benz GLE 580 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga shkurti 2024 e në vazhdim (V167 Phase-II facelift), është një model Mild Hybrid Benzinë (MHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e super-karburantuar, duke përfshirë një motor Benzinë 3982 cm3 V8 (Daimler-Benz M176 DE40 AL) me dy turbochargers dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 517 KF / 510 hp / 380 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 730 Nm forcë rrotulluese në 2250 – 4500 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 4.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 280 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 12.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 2010 mm, një lartësi prej 1782 mm dhe peshon 2420 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | V167 GLE 580 4MATIC SUV |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2025 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €105,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 4.0 L |
| Terheqja: | 730 Nm |
| Cilindrata: | V 8 |
| Modaliteti: | Benzinë MHEV me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 3982 cm3 |
| Fuqia: | 517 KF / 510 hp / 380 kW |
| Karburanti: | Benzinë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 12.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 8.7-10.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 16.9-20.3 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 3.1 s |
| 0-100 km/h: | 4.5 s |
| 0-160 km/h: | 10.8 s |
| 0-200 km/h: | 18.1 s |
| Shpejtësia maksimale: | 280 km/h |
| Pesha bosh: | 2420 kg |
| Pesha maksimale: | 3130 kg |
| Gjatësia: | 4924 mm |
| Gjerësia: | 2010 mm |
| Lartësia: | 1782 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
90%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 580 4MATIC (2025) vlerësohet nga ekspertët si një SUV luksoz, i cili me motorin V8 biturbo M176 (517 KF dhe 730 Nm tork) ofron performancë të jashtëzakonshme dhe ndjesi AMG. Falë Phase-II facelift dhe sistemit MHEV, ofron teknologjinë më të fundit MBUX dhe komoditetin e shkëlqyer të ngarjes. Dobësitë kryesore janë konsumi shumë i lartë i karburantit (12.9 L/100km), kostot shumë të larta të mirëmbajtjes, dhe pesha e madhe (2420 kg). Problemet e zakonshme të raportuara me këtë motor V8 M176 përfshijnë probleme me termostatin, ndarësin e vajit (oil separator), rrjedhje të vajit nga kapakët e valvulave dhe defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional).