Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2025 Mercedes-Benz GLE 450 d 4MATIC SUV V167 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2023-2027]

5 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLE 450 d 4MATIC i vitit 2025, i ofruar në Evropë nga korriku 2023 e në vazhdim (V167 Phase-II facelift), është një model Mild Hybrid Diesel (MHEV) i SUV-it luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet si modeli diesel më i fuqishëm me performancë të lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2989 cm3 Linjë 6 me turbocharger dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 367 KF / 362 hp / 270 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1350 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 5.8 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 249 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4924 mm, një gjerësi prej 2010 mm, një lartësi prej 1797 mm dhe peshon 2330 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.

Modeli:V167 GLE 450 d 4MATIC SUV
Viti i Prodhimit:2025
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€105,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:750 Nm
Cilindrata:Linjë 6
Modaliteti:Naftë MHEV me turbo
Madhesia e Pistonit:2989 cm3
Fuqia:367 KF / 362 hp / 270 kW
Karburanti:Naftë (MHEV)
Konsumi i Karburantit:8.6 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6-7.2 L/100km
Konsumi në qytet:10.9-13.1 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6e
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:3.9 s
0-100 km/h:5.8 s
0-160 km/h:15 s
0-200 km/h:27.2 s
Shpejtësia maksimale:249 km/h
Pesha bosh:2330 kg
Pesha maksimale:3110 kg
Gjatësia:4924 mm
Gjerësia:2010 mm
Lartësia:1797 mm
Serbatori:85 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
95%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
90%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLE 450 d 4MATIC (2025) vlerësohet nga ekspertët si modeli kryesor diesel MHEV, i cili ofron performancë sportive (5.8s 0-100 km/h) dhe tork masiv (750 Nm) falë motorit me 6 cilindra. Dallohet për ngarjen e shkëlqyer të komodshme (sidomos me amortizim ajri), cilësinë premium të brendshme dhe teknologjinë e përditësuar (Phase-II MBUX). Dobësitë kryesore janë kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së motorit diesel dhe sistemit SCR (AdBlue/DPF) dhe shqetësimet e vazhdueshme të raportuara nga pronarët e gjeneratës V167 për probleme me software-in të sistemit MBUX, defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional) dhe probleme të ndryshme elektrike/sensorësh që ndikojnë në besueshmërinë e përgjithshme.

Top