Mercedes-Benz GLE 450 d 4MATIC Coupe i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga korriku 2023 deri në shkurt 2024 (C167 Phase-II facelift), është një model Mild Hybrid Diesel (MHEV) i SUV-it sportiv luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet si modeli diesel më i fuqishëm me performancë të lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2989 cm3 Linjë 6 me turbocharger dhe EQ Boost 48V. Motori prodhon 367 KF / 362 hp / 270 kW në 4000 xhiro të motorrit dhe 750 Nm forcë rrotulluese në 1350 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.0 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 249 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4941 mm, një gjerësi prej 2018 mm, një lartësi prej 1730 mm dhe peshon 2375 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C167 GLE 450 d 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2024 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €95,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 750 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 6 |
| Modaliteti: | Naftë MHEV me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2989 cm3 |
| Fuqia: | 367 KF / 362 hp / 270 kW |
| Karburanti: | Naftë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 8.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6-7.2 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10.9-13.1 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | Coupe SUV |
| 0-80 km/h: | 4 s |
| 0-100 km/h: | 6.0 s |
| 0-160 km/h: | 15.2 s |
| 0-200 km/h: | 27.7 s |
| Shpejtësia maksimale: | 249 km/h |
| Pesha bosh: | 2375 kg |
| Pesha maksimale: | 3070 kg |
| Gjatësia: | 4941 mm |
| Gjerësia: | 2018 mm |
| Lartësia: | 1730 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
90%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 450 d 4MATIC Coupe (2024) vlerësohet nga ekspertët si modeli kryesor diesel MHEV, i cili ofron performancë sportive (6.0s 0-100 km/h) dhe tork masiv (750 Nm) falë motorit me 6 cilindra. Dallohet për ngarjen e shkëlqyer të komodshme (sidomos me amortizim ajri), cilësinë premium të brendshme dhe teknologjinë e përditësuar (Phase-II MBUX). Dobësitë kryesore janë kostot shumë të larta të mirëmbajtjes së motorit diesel dhe sistemit SCR (AdBlue/DPF) dhe shqetësimet e vazhdueshme të raportuara nga pronarët e gjeneratës V167 për probleme me software-in të sistemit MBUX, defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional) dhe probleme të ndryshme elektrike/sensorësh që ndikojnë në besueshmërinë e përgjithshme.