Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC Coupe i vitit 2024, i ofruar në Evropë nga marsi 2024 e në vazhdim (C167 Phase-II facelift), është një model Mild Hybrid Diesel (MHEV) i SUV-it sportiv luksoz të madh (Executive E-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar me EQ Boost 48V, duke përfshirë një motor Naftë 1993 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me dy turbochargers dhe sistem MHEV. Motori prodhon 269 KF / 266 hp / 198 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 550 Nm forcë rrotulluese në 1800 – 2200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 7.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 222 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.6 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4941 mm, një gjerësi prej 2018 mm, një lartësi prej 1730 mm dhe peshon 2340 kg, me një depozitë karburanti prej 85 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C167 GLE 300 d 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2024 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €89,690 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 550 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë MHEV me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1993 cm3 |
| Fuqia: | 269 KF / 266 hp / 198 kW |
| Karburanti: | Naftë (MHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 7.6 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.5-6.6 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9.3-11.2 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6e |
| Tipi i Kabinës: | Coupe SUV |
| 0-80 km/h: | 5.1 s |
| 0-100 km/h: | 7.7 s |
| 0-160 km/h: | 21.2 s |
| 0-200 km/h: | 45.8 s |
| Shpejtësia maksimale: | 222 km/h |
| Pesha bosh: | 2340 kg |
| Pesha maksimale: | 2950 kg |
| Gjatësia: | 4941 mm |
| Gjerësia: | 2018 mm |
| Lartësia: | 1730 mm |
| Serbatori: | 85 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
95%
Performanca
90%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
55%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLE 300 d 4MATIC Coupe (2024) vlerësohet nga ekspertët për përditësimet e fundit luksoze (Phase-II facelift), të cilat përfshijnë teknologjinë MBUX të avancuar, dhe një motor MHEV që ofron tork të lartë (550 Nm) dhe efikasitet të mirë të karburantit (7.6 L/100km). Dobësitë kryesore janë pesha e madhe (2340 kg), e cila ndikon në ndjesinë e drejtimit, dhe performanca mesatare (7.7s 0-100 km/h) kur ngarkohet. Kritikat e zakonshme të modeleve C167 përfshijnë kostot e larta të mirëmbajtjes së sistemit MHEV, defekte të sistemit AIRMATIC (nëse është opsional) dhe probleme të ndryshme elektrike/sensorësh (si p.sh. problemet me dorezat e dyerve).