Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe i vitit 2022, i ofruar në Evropë nga maji 2020 deri në mars 2023 (Phase-II), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Naftë 1950 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 306 KF / 302 hp / 225 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 247 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 5.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4731 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1602 mm dhe peshon 2060 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C253 GLC 300 de 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2022 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €68,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 700 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Diesel/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1950 cm3 |
| Fuqia: | 306 KF / 302 hp / 225 kW |
| Karburanti: | Naftë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 5.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 4.1-4.9 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 7.5-9 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6d-ISC-FCM |
| Tipi i Kabinës: | SUV Coupe |
| 0-80 km/h: | 4.6 s |
| 0-100 km/h: | 6.7 s |
| 0-160 km/h: | 16.6 s |
| 0-200 km/h: | 30 s |
| Shpejtësia maksimale: | 247 km/h |
| Pesha bosh: | 2060 kg |
| Pesha maksimale: | 2660 kg |
| Gjatësia: | 4731 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1602 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe (2022) vlerësohet për performancën shpërthyese (700 Nm tork) dhe efikasitetin e jashtëzakonshëm falë sistemit PHEV. Ai ofron cilësi të lartë ndërtimi, tërheqje 4x4 dhe një dizajn tërheqës Coupe. Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së motorit Diesel PHEV, pesha e madhe (2060 kg) dhe bagazhi i vogël për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me sistemin e amortizimit dhe bravat e dyerve.