Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2022 Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe C253 (Automatik / 9 Marshe) 4×4 [2019-2023]

4 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe i vitit 2022, i ofruar në Evropë nga maji 2020 deri në mars 2023 (Phase-II), është një model Plug-in Hybrid Diesel (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Naftë 1950 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM654 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik. Fuqia totale e kombinuar është 306 KF / 302 hp / 225 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 700 Nm forcë rrotulluese në 1400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 247 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 5.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4731 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1602 mm dhe peshon 2060 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.

Modeli:C253 GLC 300 de 4MATIC Coupe
Viti i Prodhimit:2022
Transmisioni:Automatik me 9 marshe
Cmimi Fillestar:€68,000
Kapaciteti Motorrik:2.0 L
Terheqja:700 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Diesel/Hibrid me turbo
Madhesia e Pistonit:1950 cm3
Fuqia:306 KF / 302 hp / 225 kW
Karburanti:Naftë/Elektrik (PHEV)
Konsumi i Karburantit:5.9 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:4.1-4.9 L/100km
Konsumi në qytet:7.5-9 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6d-ISC-FCM
Tipi i Kabinës:SUV Coupe
0-80 km/h:4.6 s
0-100 km/h:6.7 s
0-160 km/h:16.6 s
0-200 km/h:30 s
Shpejtësia maksimale:247 km/h
Pesha bosh:2060 kg
Pesha maksimale:2660 kg
Gjatësia:4731 mm
Gjerësia:1890 mm
Lartësia:1602 mm
Serbatori:50 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
90%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
85%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLC 300 de 4MATIC Coupe (2022) vlerësohet për performancën shpërthyese (700 Nm tork) dhe efikasitetin e jashtëzakonshëm falë sistemit PHEV. Ai ofron cilësi të lartë ndërtimi, tërheqje 4x4 dhe një dizajn tërheqës Coupe. Dobësitë kryesore janë kostoja shumë e lartë e mirëmbajtjes së motorit Diesel PHEV, pesha e madhe (2060 kg) dhe bagazhi i vogël për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me sistemin e amortizimit dhe bravat e dyerve.

Top