Mercedes-Benz GLC 350 e 4MATIC Coupe i vitit 2018, i ofruar në Evropë nga dhjetori 2016 deri në gusht 2018 (Phase-I), është një model Plug-in Hybrid (PHEV) i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Benzinë 1991 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz M274 DE20) me turbocharger dhe motor elektrik, me injeksion direkt dhe DOHC. Fuqia totale e kombinuar është 320 KF / 315 hp / 235 kW në 5500 xhiro të motorrit dhe 560 Nm forcë rrotulluese në 1200 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 246 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4732 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1622 mm dhe peshon 1965 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C253 GLC 350 e 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2018 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €44,990 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.0 L |
| Terheqja: | 560 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Benzinë/Hibrid me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 1991 cm3 |
| Fuqia: | 320 KF / 315 hp / 235 kW |
| Karburanti: | Benzinë/Elektrik (PHEV) |
| Konsumi i Karburantit: | 7.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.3-6.4 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9.5-11.4 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV Coupe |
| 0-80 km/h: | 4.5 s |
| 0-100 km/h: | 6.7 s |
| 0-160 km/h: | 15.8 s |
| 0-200 km/h: | 28.7 s |
| Shpejtësia maksimale: | 246 km/h |
| Pesha bosh: | 1965 kg |
| Pesha maksimale: | 2625 kg |
| Gjatësia: | 4732 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1622 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
90%
Performanca
95%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
50%
Dizajni
75%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 350 e 4MATIC Coupe (2018) vlerësohet lart për performancën e shkëlqyer (6.7s 0-100 km/h) dhe torkun e jashtëzakonshëm falë sistemit hibrid (560 Nm). Dallohet për ngarjen e komodshme dhe stilin premium Coupe. Dobësitë kryesore janë kostoja e lartë e mirëmbajtjes, zvogëlimi i ndjeshëm i hapësirës së bagazhit dhe pesha e madhe e makinës për shkak të baterisë, si dhe problemet e raportuara me sistemin e amortizimit dhe bravat e dyerve.