Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupe i vitit 2018, i ofruar në Evropë nga tetori 2016 deri në qershor 2019 (Phase-I), është një model i SUV-it/crossover Coupe me 5 dyer dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ai përfshin një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers, me Common-Rail dhe DOHC, që prodhon 170 KF / 168 hp / 125 kW në 3000 – 4200 xhiro të motorrit dhe 400 Nm forcë rrotulluese në 1400 – 2800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 9 marshe (Daimler-Benz 9G-TRONIC), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 9.2 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 205 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 6.9 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4732 mm, një gjerësi prej 1890 mm, një lartësi prej 1602 mm dhe peshon 1770 kg, me një depozitë karburanti prej 50 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | C253 GLC 220 d 4MATIC Coupe |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2018 |
| Transmisioni: | Automatik me 9 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €44,320 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 400 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 170 KF / 168 hp / 125 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 6.9 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.1-6.1 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.4-10.1 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6c |
| Tipi i Kabinës: | SUV Coupe |
| 0-80 km/h: | 6.1 s |
| 0-100 km/h: | 9.2 s |
| 0-160 km/h: | 27.8 s |
| 0-200 km/h: | 100.7 s |
| Shpejtësia maksimale: | 205 km/h |
| Pesha bosh: | 1770 kg |
| Pesha maksimale: | 2520 kg |
| Gjatësia: | 4732 mm |
| Gjerësia: | 1890 mm |
| Lartësia: | 1602 mm |
| Serbatori: | 50 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
85%
Siguria
90%
Performanca
75%
Drejtimi
90%
Jetëgjatësia
70%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC Coupe (2018) vlerësohet për efikasitetin e mirë të karburantit (6.9 L/100km), torkun e lartë (400 Nm) dhe dizajnin tërheqës të stilit Coupe. Cilësia e ndërtimit është e lartë dhe komoditeti në autostradë është i shkëlqyer. Dobësitë kryesore janë performanca mesatare e akselerimit për shkak të peshës, kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit diesel (AdBlue/DPF), hapësira e kufizuar e kokës/bagazhit, si dhe problemet e raportuara me sistemin e amortizimit dhe bravat e dyerve.